سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنترل و نظارت بر قیمت های متفاوت واحد‌های صنفی در یزد/ شهروندان هرگونه تخلف را گزارش دهند

محسن مظفری‌زاده مدیریت بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان یزد از تشدید بازرسی و نظارت بر واحد های صنفی در این استان خبر داد.

محسن مظفری‌زاده مدیریت بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: یشترین تخلفات مربوط به واحد‌ها و اتحادیه های صنفی لبنیات، پوشاک، قنادی و شیرنی سازی، چلوکبابی ها و عرضه کنندگان اقلام خوراکی در بازار صورت می گیرد.

مظفری‌زاده  افزود: بیشترین کنترل و بازرسی اصناف بر واحدهای صنفی فعال در مراکز گردشگری و بافت تاریخی یزد انجام می‌شود و همچنین  رصد صدور فاکتور، قیمت و پروانه کسب واحدهای صنفی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا بیش از بیست ویک هزار بازرسی که از این تعداد ۸۸۵ فقره پرونده تخلفات جهت واحد‌های صنفی متخلف با ارزش ریالی ۵.۲۲۶.۴۲۷.۱۲۳ ثبت شد.

مظفری‌زاده با اشاره به اینکه  تعداد ۱۱۸۷ فقره گزارش مردمی دریافت شده است گفت: از همشهریان  تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی و احتکار با شماره تلفن۶۲۹۱۷۱۹ مستقر در اتاق اصناف یزد و شماره تلفن ۱۲۴ مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد تماس حاصل فرمایند تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی شود.

انتهای پیام/ی

واحد های صنفی در یزد زیر ذره بین تعزیرات

برچسب ها: بازار ، اتاق اصناف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.