کارشناس اقتصادی اتاق اصناف یزد گفت: نظارت‌ها و بازرسی‌ها بر اصناف مختلف در استان یزد تا پایان فروردین سال 1397 در استان یزد ادامه دارد.

کارشناس اقتصادی اتاق اصناف یزد درگفتگو با  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز یزد؛ با تأکید بر اینکه موضوع بهداشت واحدهای صنفی همواره موردتوجه  بازرسان  اتاق اصناف است افزود: به این منظور بازرسی‌های مستمری با همکاری مجموعه های ذی‌ربط در طول سال از اصناف استان به عمل می‌آید.

کارشناس اقتصادی اتاق اصناف یزد گفت: نظارت‌ها و بازرسی‌ها بر اصناف مختلف در استان یزد تا پایان فروردین سال 1397 در استان یزد ادامه دارد.

حسین شریعتمداری با اشاره جمع‌آوری مراکز غیرمجاز عرضه دخانیات و قلیان افزود: با واحدهایی که تخلف بهداشتی دارند و یا مجوزهای بهداشتی و سلامتی لازم را اخذ نکردند نیز همچون گذشته برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: البته اصناف یزدی همواره در کشور خوش‌نام بودند و رعایت قوانین و حقوق  شهروندی  موردتوجه آن‌ها قرار گرفته است.

عضو اتاق اصناف یزد گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی و رصد دقیق وضعیت بازار و صنوف ، بازرسی‌ها و نظارت‌های این مجموعه در آستانه سال نو و ایام عید نوروز تشدید می شود.

وی افزود: عموم شهروندان در صورت مشاهده تخلفاتی همچون گران‌فروشی، عدم رعایت بهداشت و... مراتب را از طریق تماس با شماره 36291719 به اطلاع بازرسان این مجموعه برسانند تا پیگیری‌ها و اقدامات لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام/ ی

تشدید نظارت بازرسان اصناف  بر واحد های صنفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.