سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع عادلانه امکانات و خدمات برای شهروندان

شهردار صحنه گفت: در راستای تحقق وعده توزیع عادلانه امکانات و خدمات برای شهروندان ، احداث و تکمیل پارک جوادآباد کلید خورد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه محمدی نژاد شهردار صحنه در حاشیه بازدید خود از محله جواد آباد گفت: در راستای تحقق وعده توزیع عادلانه امکانات و خدمات برای شهروندان ، احداث و تکمیل پارک جوادآباد کلید خورد.

 وی گفت : احداث پارک در این محله و محلات مشابه جزو ضروری ترین نیاز شهروندان این محله است.

محمدی نژاد افزود: امروز شهرداری اظهار می دارد که با اجرای این پروژه مهم بسیاری از معضلات اجتماعی که دامنگیر این محله شده حل می شود و رسیدگی به محلات فقیرنشین را یکی از بزرگترین افتخارات خود می داند .

وی افزود : این پارک با اعتبار ۲ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۹۰۰۰ متر مربع شامل خاکبرداری ، خاکریزی ، کاشت چمن و گل، نصب وسایل بازی کودک ، روشنایی ، نصب مبلمانو وسایل ورزشی است .

شهردار صحنه در ادامه با اشاره به برنامه ی شهرداری برای توسعه این پارک عنوان کرد: در صدد آن هستیم که بازار روز را در این محوطه جانمایی و برگزار کنیم .

وی زمان افتتاح این پارک را همزمان با گرامیداشت هفته دولت عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که با تلاش مضاعف همکارانم در شهرداری صحنه پارک جانبازان شهرک امام رضا(ع) نیز در همین زمان به بهره برداری برسد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

برنامه ی شهرداری صحنه برای توسعه پارک شهرستان

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، افتتاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.