سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن تکلیف کودکان مددجو کمیته امداد برگزار شد

جشن تکلیف 300 دختر مددجو زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه برگزار شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه کریمی مسئول برگزاری مراسم جشن تکلیف دختران تحت پوشش کمیته امداد کرمانشاه گفت : جشن تکلیف 300 دختر مددجو زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه  برگزار شد که بیشتر از خانواده های بی سرپرست، بدسرپرست و فقیر زیرپوشش کمیته امداد هستند که به سن تکلیف رسیده اند.

وی گفت : این نوع مراسم برای اولین بار در استان برای دختران زیرپوشش کمیته امداد برگزار می شود و به همت تشکل های خیران بانوان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه به دختران در این جشن بسته های آموزشی، کتاب های قصه، چادر نماز، سجاده، هدیه داده شد ، گفت: امور بانوان کمیته امداد در تمام مراحل زندگی در کنار این دختران از جمله کمک هزینه های تحصیلی، معیشتی، جهیزیه و سفرهای زیارتی و تفریحی خواهد بود.

خسروی مدیر موسسه خیریه مائده گفت: در موسسه خیریه مائده 40 بانو نیکوکار در کمک هزینه تحصیل، هزینه اعزام مددجویان به مسابقات ورزشی، جهیزیه دختران تحت پوشش کمیته استان مشارکت فعال دارند.

وی گفت : به ازای هر مددجو در این مراسم بیش از 150 هزار تومان و در مجموع بیش از 50 میلیون تومان خیرین هزینه کرده اند و بسته های آموزشی فرهنگی برای آنها فراهم شده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اعتبار 50 میلیون تومانی هزینه برگزاری جشن تکلیف دخترتن تحت پوشش کمیته امداد

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جشن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.