سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بار دیگر خشونت پلیس آمریکا علیه یک شهروند سیاهپوست سوژه شد+ عکس و فیلم

حمله وحشیانه پلیس آمریکا به یک شهروند سیاهپوست در شرق بالتیمور موجب تشدید احساسات ضدنژادپرستی در شبکه‌های اجتماعی این کشور شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه راشاتودی، به تازگی ویدئویی از خشونت بی رحمانه پلیس آمریکا علیه یک شهروند سیاهپوست در شرق بالتیمور در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

در این ویدئو یک افسر پلیس شهر بالتیمور  به نام «آرتور ویلیامز» ضمن حمله به یک شهروند سیاهپوست به نام «داشان مک گریر»، با ضربات مکرر مشت به سر او سعی دارد خشم خود را تخلیه کند. به گفته شاهدان ماجرا، فریاد مک گریر باعث شد این افسر کنترل خود را از دست دهد و به او حمله کند و با مشت های مکرر به سر او بکوبد. ادامه ضربات او موجب نمایان شدن ردی از خون روی آسفالت خیابان شد که در نهایت موجب شد افسر پلیس از حملات خود دست بکشد. افسر دیگری که در محل حضور داشت تلاش چندانی برای جدا کردن آن ها انجام نداد.

این اتفاق روز شنبه در خیابان مانیومنت واقع در شرق بالتیمور رخ داد و بازنشر ویدئوی آن در شبکه های اجتماعی به تعلیق افسر ویلیامز منجر شد. مک گریر که به دلایل نامعلوم بازداشت شده بود نیز آزاد شد. وکیل مک گریر اعلام کرد او از ناحیه فک، دندان و بینی دچار شکستگی شده است.

تحقیقات فدرال در سال گذشته نشان می دهد قوانین اجرایی در بالتیمور شامل الگوهای امنیتی خشن بر پایه مشخصات نژادی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۵۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
همچین فیلمی تو ایران گرفته بشه زلزله 10 ریشتری میشه .کل نیروی انتظامی رو منحل میکنن