سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزبانی فارس در برنامه‌ های هفته ازدواج

به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه‌های متنوع هفته ازدواج در سراسر استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی رضایی معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان فارس درنخستین روز هفته ازدواج که به عنوان جوانان، ازدواج و توانمندسازی مهارت‌های زندگی نامگذاری شده است، گفت: جشن ازدواج جوانان شهرستان آباده با استقبال شهروندان در پارک شهدا با همکاری اداره ورزش و جوانان آباده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال سایر شهرستان‌های استان برای برگزاری جشن ازدواج برنامه ریزی مطلوبی انجام داده اند، بیان کرد: در این روز خدمات مشاوره‌ای بوسیله ۸ مرکز دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان دراستان فارس به افراد ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان فارس تصریح کرد: روز جوانان، ازدواج و توانمندسازی مهارت‌های فرزندپروری چهارمین روز هفته ازدواج است که در این روز کارگاه‌های بعد از ازدواج و چگونگی برقراری ارتباط مناسب با فرزندان در سراسر استان برگزار می‌شود.

رضایی ادامه داد: روز پنجم هفته ازدواج روز جوانان، ازدواج و توانمندسازی مهارت‌های معنوی و دینی نامگذاری شده که در این روز از مراکز مشاوره بازدید می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ستاد ساماندهی ازدواج با حضور فرمانداران و مدیران در شهرستان‌های مختلف همزمان با روز ششم هفته ازدواج به نام جوانان، افزود: ازدواج و توانمندسازی سواد رسانه‌ای ثبت شده است.

انتهای پیام/ت

برگزاری برنامه‌های هفته ازدواج در فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.