رئیس اداره ثبت احوال استان فارس از افزایش ۳۰ درصدی طلاق در استان خبر داد.

افزایش طلاق در فارس/زلزله خاموشی که استان را فراگرفته استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ قائدی رئیس اداره ثبت احوال شیراز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شیراز، با اشاره به میزان افزایش و کاهش طلاق و ازدواج در استان، گفت: آمار طلاق در استان فارس در سال ۹۵ نسبت به مشابه سال ۹۴ از ۲۳ درصد به ۳۰ درصد افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: ۱۴ هزار و ۴۷۶ مورد ازدوج در سال ۹۴، در استان شاهد بودیم که در مقابل آن سه هزار و ۲۷۳ ازدواج منجر به طلاق ختم شده است.

قائدی بیان کرد: همچنین در سال ۹۵ شاهد ازدواج ۱۴ هزار و ۱۶۸ نفر و طلاق چهار هزار و ۴۵۴ زوج در استان بودیم.

رئیس اداره ثبت احوال شیراز در ادامه تصریح کرد: امسال ۱۲ هزار و ۸۴۷ مورد ازدواج و چهار هزار و ۴۵۴ مورد طلاق در استان داشتیم.

وی با بیان اینکه معمولا طلاق‌ها بیشتر در نیمه اول زندگی اتفاق می‌افتد و مربوط به زوج‌هایی بوده که هم سن هستند، افزود: سن ازدواج مرد‌ها (۲۹ سال به بالا) و زن‌ها (از ۱۸ تا ۲۵ سال) رو به افزایش است.

حضور کمرنگ صدا و سیما در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شیراز

سعیدی معاون فرماندار فارس نیز با اشاره به حضور کمرنگ صدا و سیما در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شیراز، افزود: صدا و سیما نیز باید برای نتیجه بهتر این جلسات حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شیراز نیز باید کارگروهی تشکیل شود، افزود: این کارگروه راهکارها و پیشنهادات مطرح شده در جلسه را برای بهتر عملیاتی شدن تدوین می کند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار