سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آشیانه بالگرد خراسان جنوبی بی سرپناه مانده است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به پروژه ایجاد آشیانه بالگرد در استان گفت:این آشیانه تاکنون هیچ اعتباری برای احداث نداشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛شهریاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت:تاکنون هیچ اعتباری برای احداث آشیانه بالگرد در خراسان جنوبی اختصاص نیافته است.

وی احداث آشیانه بالگرد را از اولویت‌های جمعیت هلال‌احمر دانست و افزود:در حال حاضر غیر از زمین، چیز دیگری برای این پروژه نداریم.

شهریاری گفت:پیگیری‌هایی برای استفاده از ظرفیت فرودگاه انجام داده‌ایم و نشست‌هایی برگزار شده تا بتوانیم از طریق این ظرفیت، بالگرد تهیه کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه دیگر استان‌ها رقابت زیادی برای احداث این پروژه دارند،افزود:این طرح در خراسان جنوبی باید از محل اعتبارات استانی ساخته شود.

وی هزینه نگهداری آشیانه را سالانه سه میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار کرد:احداث آشیانه نیازمند ۱۲ میلیارد تومان اعتبار است.

شهریاری با اشاره به وضعیت راه‌های خراسان جنوبی بیان کرد:این استان به لحاظ امدادی، منطقه‌ای ویژه بوده که باید نگاه‌های ویژه‌ای نیز به آن شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی بیان کرد:نباید در بروز حوادث به این امید باشیم که بالگرد و نیروهای امدادی از استان‌های معین بیایند چرا که رفت‌ و آمد آن‌ها ساعت‌ها به طول می‌انجامد.

وی خواستار همکاری استانداری در احداث این آشیانه شد و گفت:آشیانه بالگرد از اهمیت بالایی برخوردار بوده و یکی از نیازهای خراسان جنوبی است.

شهریاری با اشاره به وضعیت پایگاه‌های امدادی خراسان جنوبی بیان کرد:تعداد پایگاه‌ها از هشت عدد به ۲۲ پایگاه رسیده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی گفت:فاصله بین پایگاه‌ها در شهرستان طبس زیاد بوده و نیازمند افزایش پایگاه است چرا که محور دیهوک تصادفات زیادی را منجر می‌شود.

منبع:مهر

انتهای پیام/غ

احداث آشیانه بالگرد نیازمند ۱۲ میلیارد تومان اعتبار است

برچسب ها: هلال احمر ، فرودگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.