سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با پیوند آسمانی حضرت علی (ع)و حضرت زهرا(س)؛

142زوج زنجانی راهی خانه بخت شدند

بیش از 733میلیون تومان در قالب کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به 337زوج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال پرداخت‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان نیازمند تحت حمایت از سرفصل‌های حمایتی مهم این نهاد در حوزه حمایت‌های اجتماعی است.


وی با اشاره به اینکه پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان در قالب کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان مشمول دریافت این خدمت انجام می‌شود، افزود: هدف کمیته امداد از ارائه این خدمت ترویج ازدواج آسان وبه هنگام در بین جامعه هدف این نهاد است.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود:به منظور کمک به تامین 161فقره جهیزیه و 147مورد هدیه ازدواج به فرزندان مددجویان وازدواج مجدد21نفر ازبانوان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان تاکنون مبلغ 733میلیون 500هزارتومان پرداخت شده است که با پرداخت کمک جهیزیه وهدیه ازدواج 142زوج زنجانی همه پرونده های پشت نوبتی پرداخت گردید.


صفری افزود: باهدف تحکیم نهاد خانواده و توجه به ابعاد معنوی جامعه هدف دوره‌های آموزشی متناسب با گروه‌های هدف در قالب آیین همسرداری و فرزند پروری نیز برای زوج‌های جوان تحت حمایت برگزارمی شود.


وی با دعوت از خیران و مؤسسات خیریه فعال در این بخش برای کمک به تأمین هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند، در قالب طرح کوثر گفت : خیران زنجانی می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و یا شماره‌گیری #024*8877* از طریق تلفن همراه ویا تلفن گویای 0968877 در تأمین هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان مشارکت کنند.

انتهای پیام/ن

پرداخت کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به 337زوج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.