سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه علوم پزشکی یکی از گسترده ترین سازمان های کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دانشگاه علوم پزشکی یکی از گسترده ترین سازمان های استان است .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از بدهی حدود یک هزار و 400 میلیون ریالی بیمه تامین اجتماعی به این دانشگاه خبر داد و آن را مانعی بزرگ در راه ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مردم استان دانست.

وی گفت: اگر بیمه ها به موقع بدهی های خود را به ما پرداخت کنند می توانیم به نوسازی و بهسازی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی بیشتر رسیدگی کنیم.

وی با بیان اینکه بیمه تامین اجتماعی از 14 ماه قبل تاکنون بدهی خود را به دانشگاه پرداخت نکرده است، گفت: دانشگاه ماهانه 100 میلیارد ریال از بیمه تامین اجتماعی طلبکار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیمه خدمات درمانی نیز از شهریور سال گذشته به ما پرداختی نداشته و این 2 بیمه قرار شده که به دانشگاه بابت بدهی، اوراق بدهند که اوراق مشکلات ما را حل نمی کند و ما نمی توانیم به پزشکان و پرسنل اوراق بدهیم.

مرادی عدم پرداخت بدهی توسط بیمه ها به دانشگاه را باعث به تعویق افتادن پرداخت کارانه به پرسنل دانست و افزود: از آبان سال 96 تاکنون به پزشکان کارانه ندادیم و همچنین کارانه پرسنل نیز از اردیبهشت به بعد پرداخت نشده است.

وی دانشگاه علوم پزشکی را یکی از گسترده ترین سازمان های استان دانست و گفت: دانشگاه با هشت معاونت، حجم وسیعی فعالیت دارد و به همه اقشار استان خدمت رسانی می کند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

عدم پرداخت بدهی ادارات بیمه ای به دانشگاه علوم پزشکی

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.