سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسارت ۹۰ درصدی محصول پسته انار

نماینده مردم شهرستان رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت : امسال بیش از ۹۰ درصد محصول پسته شهرستان انار خسارت دیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در جلسه شورای اداری شهرستان انار برنامه ریزی و اعلام برنامه‌های ادارات در خصوص گرامیداشت هفته دولت به فرمانداری، اهمیت و جایگاه نماز جماعت و اول وقت در ادارات، ابلاغ فرمانداران بعنوان رییس ستاد اقامه نماز ادارات شهرستان توسط وزارت کشور، نقش نماز در کاهش منکرات و آسیب‌های اجتماعی، جلسات منظم ستاد اقامه نماز ادارات، ضرورت وجود نماز خانه در کلیه ادارات، تکریم ارباب رجوع توسط مدیران و برخورد شایسته با ایشان، آمادگی ادارات جهت ارزیابی ستاد صیانت از حقوق شهروندی مطرح شد.

در این جلسه علیزاده معاون و جانشین فرماندار ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع)، گفت: با توجه در پیش رو بودن هفته دولت کلیه ادارات بایستی برنامه‌های خود را در این هفته به فرمانداری ارائه کنند.

حجت الاسلام علیزاده دبیر ستاد اقامه نماز استانداری نیز با توجه به دستور کار اقامه نماز، به جایگاه نماز و نماز جماعت بخصوص در ادارات و در نظر گرفتن یک مکان مناسب برای اقامه نماز در ادارات اشاره کرد.

 انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی نیز به جایگاه نماز، بخصوص در ادارات اشاره کرد و افزود :نماز اول وقت نبایستی در خدمت رسانی به ارباب رجوع خللی ایجاد نماید.

وی افزود: با توجه به بحران اقتصادی در شهرستان‌های انار و رفسنجان، امسال سال سختی برای مردم و دولت است و با این حال بایستی خدمات دولت را به مردم بازگو کرد.

تکریم و برخورد مناسب با ارباب رجوع  از تذکرات انارکی محمدی به مدیران بود.

وی درپایان گفت: امسال بیش از ۹۰ درصد محصول پسته شهرستان انار خسارت دیده که بیش از هزار میلیارد تومان به درآمد زایی شهرستان خسارت وارد شده ، مردمی که همیشه درکار‌های خیر پیش قدم بودند امسال  ورشکست شدند.

انتهای پیام/ی

خسارت به محصول پسته شهرستان انار

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.