سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف شهد عسل تقلبی در اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: یش از ۱۰ تن شهد عسل تقلبی در این استان کشف و ضبط شد.

قدرت اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل صبح امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،افزود: با همکاری کارشناسان معاونت غذا و دارو، مرکز بهداشت شهرستان اردبیل و اداره کل بازرسی استان کارگاه غیرمجاز تولید شهد عسل تقلبی در اردبیل شناسایی و با حکم دادستان دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل تمام محصولات تقلبی و مواد اولیه و تجهیزات تولید و بسته بندی شهد تقلبی ضبط و کارگاه تعطیل و پلمب شد.

وی گفت: در این کارگاه بیش از ۱۰ تن شهد عسل تقلبی و مقادیرقابل توجه مواد اولیه مورد استفاده جهت تولید شهد تقلبی از قبیل شکر، فروکتوز، اسید سیتریک و گلوکز صنعتی، ظروف شیشه ای و لیبل های تقلبی و تجهیزات و لوازم مورد استفاده جهت تولید و بسته بندی شهد عسل تقلبی کشف شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: این اقلام کشف شده با دستور قضایی دادستان اردبیل ضبط و به انبار دانشگاه علوم پزشکی منتقل شد و اقدامات قانونی لازم از سوی دانشگاه جهت تحت پیگرد قرار گرفتن متخلفان در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه تهدید سلامت مردم خط قرمز متولیان حوزه سلامت استان، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و مراجع قضایی است،  متذکر شد: در برخورد با متخلفان بهداشتی به هیچ عنوان اغماض و چشم پوشی صورت نمی پذیرد.

انتهای پیام/ع

پلمپ کارگاه تولید شهد عسل تقلبی در اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.