سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

250 هزار ریال هزینه بیمه هر واحد مسکونی روستایی

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري سمنان از هزينه بيمه هر واحد مسکونی روستايی در حدود 250 هزار ريال خبر داد و گفت: با توجه به اين هزينه ناچيز متاسفانه استقبال از بيمه بسيار کم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، قدرت الله ابک معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان ، در چهارمين نشست شورای هماهنگی مديريت بحران ،گفت: بايد هدفگذاری شود تا پايان امسال 20 درصد روستاهای اين استان زير چتر بيمه واحد مسکونی روستایی قرار بگيرند.

وی ادامه داد : پرداخت حق بيمه واحدهای مسکونی  با هدف رهايی و جبران خسارت های ناشی از احتمال وقوع خطرات مانند سيل ، زلزله و آتش سوزی بايد در روستاها به دليل آسيب پذير تر بودن در اولويت قرار بگيرد.

ابک با تاکیدبر فرهنگ سازی با کمک رسانه و آگاهسازی روستاييان درباره فوايد و مزايای  بيمه واحدهای مسکونی، تصریح کرد : آمار حاکی از آن است عملکرد مسئولان برای توجيه مردم و به طور خاص روستاييان برای قرار گرفتن زير پوشش بيمه روستايی در زمينه واحدهاي مسکونی در حد انتظار نبوده است ودر زمان حاضر در اين استان تنها سه روستاي خيرآباد ، مومن آباد در سمنان و محمد آباد در ميامی زير پوشش بيمه قرار دارند.

انتهای پیام /گ

اهتمام ويژه براي تحقق بيمه مسکن روستايي ضروري است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.