معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت: صدور شناسنامه سلامت در استان سمنان رصد کلی از وضعیت سلامت را ارائه می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان در جلسه سلامت امنیت غذایی استان سمنان گفت: صدور شناسنامه سلامت در استان سمنان رصد کلی از وضعیت سلامت را ارائه می دهد.

وی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با طرح تهیه شناسنامه سلامت جلوی اصراف‌ها و مداخلات بی‌مورد و خارج از چارچوب استانداردهایی که افزایش هزینه‌هایی را برای دولت به وجود آورده و حتی در برخی موارد باعث شده که کیفیت خدمات هم کاهش یابد، گرفته شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان افزود: اطلاعات حوزه سلامت در اختیار دو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و سمنان است و خوشبختانه با تعامل این دانشگاه‌ها و فرمانداری‌ها می‌توان طرح تهیه شناسنامه سلامت شهرستان‌ها را شاهد باشیم.

سعید ناجی گفت: طرح شناسنامه سلامت همچنین کمک می‌کند تا ما بتوانیم چارچوب‌مندتر فعالیت‌هایمان را در حوزه ارائه خدمات درمانی ارائه کنیم و درخواست‌هایی که برای ارائه خدمات خاص در برخی نقاط متأثر از برخی رفتارهایی که ممکن است بعضی مواقع حتی سیاسی هم باشد، تعدیل شود و کمک کنیم تا خدمات درمانی در مسیر واقعی و استاندارد قرارگرفته و درعین‌حال کاهش هزینه‌ها برای دولت را نیز صورت دهد.

وی اظهار داشت: پزشکان نیز باید کمک‌حال مردم و دولت باشند تا مجموعه دستگاه‌های متولی در راستای کاش هزینه‌ها موفق عمل کنند، امروز پزشکان باید به مردم بگویند که حتماً مراجعه به پزشک، آغاز درمان نیست بلکه پیشگیری و درمان‌های اولیه توسط هر فرد در جامعه با داشتن آگاهی‌های ضروری، نیاز اساسی محسوب می‌شود.

انتهای پیام / ق

درمان در مسیر واقعی قرار می گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.