سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس حزب سعادت ترکیه: باید هر چه زودتر روابط اقتصادی‌مان را با ایران تقویت کنیم

رئیس حزب سعادت ترکیه اعلام کرد این حزب از هر گامی که دولت ترکیه برای مقابله با تهدیدهای آمریکا بردارد، حمایت می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی خبرلَر ترکیه، تَمَل کارا ملّا اوغلو، رئیس حزب سعادت ترکیه در سخنانی رجب طیب اردوغان را به برگزاری نشست فوری برای بررسی بحران ایجاد شده در این کشور با حضور سران همه احزاب سیاسی فراخواند.

کارا ملّا اوغلو افزود: ترکیه باید هر چه زودتر روابط اقتصادی را با کشورهای اسلامی به ویژه ایران تقویت کند.

رئیس حزب سعادت با بیان اینکه برخی قدرت ها در تلاشند ترکیه را تحت محاصره اقتصادی و سیاسی قرار دهند، گفت: امپریالیسم نژادپرست و طرح ایجاد اسرائیل بزرگ سرزمین ما را هدف قرار داده است.

کارا ملا اوغلو اعلام کرد: بحرانی که بر سر بازداشت کشیش اندرو برانسون آغاز شده بخشی از این طرح است.

وی با تاکید بر اینکه ترکیه باید به مقاومت ادامه دهد و نباید در مقابل تهدیدها تسلیم شود، گفت: بر این باوریم که مسئله تشدید تنش میان ترکیه و آمریکا باید با توجه به وقایعی که در گذشته نزدیک روی داده است، ارزیابی شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۴:۳۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
از تهدید ایجاد شده برای ترکیه باید بعنوان یک فرصت استفاده کرد و حلقه ی اتحاد اورآسیا را مستحکمتر کرد و بین شرکای روسیه - چین - هند - پاکستان - عراق - ایران - ترکیه را هم به میدان مبارزه با امپریالیسم جهانی آورد و با اتحاد و همبستگی پولی و اقتصادی این چرخه را تکمیل کنیم فقط این اوضاع کمی قابل توجه رجال سیاسی ما باشد تا تهدید تبدیل به فرصت شود....باید به رهبر فرزانه خودمان آفرین بگوئیم که فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند مخصوصا ترامپ