سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسانه، باید چشم و گوش مردم باشد

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: رسانه، باید چشم و گوش مردم باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ عرب نژاد، مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی در دیدار با خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان،ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار و حوزه‌ی اطلاع رسانی گفت: امروزه باتوجه به گسترش فعالیت و مراکز و موسسات تحت نظر بهزیستی نظارت بر همه این مراکز کاری دشوار است و بنابراین رسانه باید چشم و گوش مردم باشد و اطلاع رسانی کند.

وی بیان کرد: امروزه نگاه مردم و مسئولین به سازمان بهزیستی حمایت صرف است، اما با توجه به آسیب‌های اجتماعی در جامعه این سازمان ۲ استراتژی توسعه فعالیت‌های پیشگیری در همه حیطه‌ها و توانمند سازی یا باسوادی را در پیش گرفت.

عرب نژاد افزود: سازمان بهزیستی در عرصه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کاملا تخصصی کار میکند و غربالگری شنوایی و ژنتیک را در شیر خوارگاه‌ها اجرایی کرده است.
مدیر کل بهزیستی استان گفت: در رویکرد توانمند سازی آموزش‌ها، تسهیلات و کمک بلاعوض به افراد داده می‌شود تا بتوانند کار کنند و به دو گروه زنان بالای ۶۰سال و معلولین شدید که توانایی کار کردن ندارند مستمری داده می‌شود.

وی افزود: امروزه مددجو، مردم و مسئولین باید بدانند که رویکرد بهزیستی عوض شده است و این مهم باید توسط اصحاب رسانه فرهنگ سازی شود.
انتهای پیام/ب


بزرگداشت روز خبرنگار در خراسان جنوبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.