سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

AFC: ترکیب توکلی و حسن زاده در تیم مس سونگون هر دفاعی را پشت سر می‌گذارد

کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: عملکرد تیم فوتسال مس سونگون در مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا چشم گیر بوده و به همراه بازیکنانی همانند حسن زاده می‌تواند به راحتی قهرمان شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا ، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان ،به عنوان تنها نماینده کشورمان امروز باید در فینال مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا به مصاف تیم تای سون نام ویتنام برود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره نوشت:تیم مس سونگون توانسته است با 32 گل به فینال مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا برسد و با استفاده از بازیکنانی همچون حسین طیبی و علی اصغر حسن زاده توانسته اند بسیاری از تیم های این مسابقات را در هم کوبیده و با نتیجه ای فوق العاده از پیش روی بردارند.

AFC ادامه داد:ترکیب بازیکنان همچون توکلی و حسن زاده می تواند برای تیم های حاضر در این رقابت بسیار ترسناک باشد. آن ها می توانند با مشارکت با یکدیگر درون زمین ، دفاع هر تیمی را شکست داده و پیش روی خود بردارند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین از قول حسن زاده نوشت: از شما طرفداران بسیار سپاسگذارم که ما را تا به این مرحله حمایت کرده اید. می خواهم برای موفقیت ما دعا کنید. ما اینجا آمده ایم تا قهرمانی شویم و  برای این کار تلاش خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:بی غم تبریزی: ما برای شکست دادن حریف ویتنامی برنامه داریم


انتهای پیام/

مس یک قدم تا قهرمانی جام باشگاه های فوتسال آسیا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.