سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس شورای عالی بانوان به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک مطرح کرد:

صنایع کوچک؛ مولد اشتغال و توسعه اقتصادی هستند

جایگاه ویژه صنایع کوچک به عنوان صنایعی که می توانند در عرصه های اقتصادی و اجتماعی کشور تحول ایجاد کرده و در جهت توسعه ، پیشرفت و گسترش عدالت نقش مهمی را ایفا نمایند، می بایست مورد اهمیت و توجه ویژه ای قرار گیرد.

 به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،از این رو پاسداشت این فعالیت ها و توجه ویژه و نگاه اثر بخش به صنایع کوچک و متوسط و فعالان و کارآفرینان مرتبط با آن، ازدیدگاه ملی مورد توجه قرار گرفته و 21 مرداد ماه به نام روز حمایت از صنایع کوچک مزین شده است .

بیست ویکم مرداد ماه؛ فرصت مغتنمی جهت به تصویر کشیدن جایگاه واقعی صنایع کوچک و متوسط و ارج نهادن به ارزش های معنوی و اجتماعی تلاشگران در این عرصه اقتصادی است تا با انسجام و اتحاد در راستای ارتقا و احیای صنایع کوچک و متوسط بتوان ‌گامی راسخ در جهت بهبود وضعیت این صنایع برداشت. 

رئیس شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اصفهان ضمن گرامیداشت این روز، یکی از ضروریات مهم در دنیا را توسعه اینگونه صنایع برشمرد و عنوان کرد: دغدغه های جامعه امروز در جهت شناسایی شغل های کارآمد و مؤثر و ایجاد اشتغال موجب می گردد تا با رویکردی نوین به صنایع کوچک پرداخته شود، به این دلیل که تاب آوری و انعطاف پذیری آنها بیشتر و اثر گذارتر هستند.

زهرا اخوان نسب فرارسیدن این روز را به جامعه تلاشگر صنعتی و تولیدی به ویژه بانوان فعال در این حوزه تبریک و تهنیت گفت و خاطرنشان کرد: در حال حاضر مدیران و کارکنان پرتلاش این صنایع همچون جهادگران صنعتی؛ علیرغم تمامی مشکلات و موانعی که بر سر راه تولید صنعتی کشور وجود دارد، با تمام توان و انرژی این صنایع را سرپا نگه داشته اند و به عنوان یکی از عوامل اصلی اقتصاد مقاومتی و یکی از پرچمداران این تلاش مقدس در راه تعالی و استقلال کشور عزیزمان ایران می کوشند.

به امید روزی که صنایع کوچک بیش از پیش پیشران توسعه ملی و محرک توسعه اقتصادی و اجتماعی در ایران اسلامی باشند.

انتهای پیام /س

نشست بانوان اتاق بازرگانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.