سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور دو شناگر اصفهانی در مسابقات آسیایی جاکارتا

رئیس هیئت شنای استان اصفهان گفت: در مسابقات آسیایی جاکارتا،علیرضا یاوری به عنوان شناگر،امیر دهداری در واترپلو نمایندگان استان اصفهان در این رشته‌ی ورزشی هستند

والا کیانی رئیس هیئت شنای استان اصفهان درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به شرکت دو ملی‌پوش اصفهانی در مسابقات آسیایی جاکارتا بابیان این مطلب گفت: علیرضا یاوری با 18 سال سن جوان‌ترین نفر کاروان ورزشی اعزامی مسابقات جاکارتا است.

وی با اشاره به اینکه یاوری پس از انتخاب شدن در بازی‌های آسیایی در اردوهای تیم ملی شرکت کرد گفت: او  برای آمادگی هرچه بیشتر در این مسابقات به این اردوها رفته است و امیدواریم که بتواند در این مسابقات بدرخشد.

کیانی با اشاره به اعزام یاوری به مسابقات خارج از کشورهمراه تیم ملی، گفت: وی همچنین برای انتخابیه مسابقات المپیک جوانان جهان که در آرژانتین برگزار می‌شود،سهمیه کسب کرد.    

وی افزود: امیر دهداری، دیگر ملی‌پوش رشته‌ی واترپلو شرکت‌کننده در مسابقات آسیایی  با اردوهای مختلف تیم ملی همراه بوده است.

رئیس هیئت شنای استان اصفهان با اشاره به استعداد‌یابی این هیئت ورزشی بیان کرد: در پایگاه قهرمانی که همان استخر انقلاب است، به صورت مستمر استعدادیابی دختران و پسران در رده‌های سنی مختلف انجام می‌گیرد.

کیانی با اشاره به مربیان فعال و دارای کارت که در استخر‌ها فعالیت می‌کنند،عنوان کرد: استعداد‌یابی در شهر اصفهان و در سطح استان و کمیته‌ی شهرستان‌ها صورت می‌گیرد.

وی از برگزاری مسابقات جام زنده‌رود کشوری در هفته‌ی آینده خبر داد و گفت: این مسابقات در سطح پسران و در 3 رده‌ی سنی 11و12، 13و14 و15 تا 17 سال به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت شنای استان اصفهان با اشاره به آموزش مربیان افزود: بحث بازآموزی مربیان به صورت سالانه برگزار می‌شود و ادامه‌ی فعالیت مربیان وصدور مجوز مربی‌گری مستلزم شرکت در این کلاس‌ها است. 

انتهای پیام / س

وضعیت هیات شنای استان اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.