سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمار بالای تیراندازی در استان کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در مورد آمار بالای تیراندازی در استان کرمانشاه و اقدامات پلیس در زمینه کاهش این جرایم توضیحاتی داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سردار امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : در بحث تیراندازی ها بیش از ۹۰ درصد آمارها مربوط به اختلافات و نزاع های خانودگی است.

وی گفت : با وجود این آمار بالا خسارات تیر اندازی ها حداقلی است و خیلی ها بدون خسارت جانی است که البته تیم هایی برای شناسایی و دستگیری مجرمان در این اتفاقات در نظر گرفته ایم و تعدادی قابل توجهی در این حوزه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کرده ایم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اشاره ای به آمار عملکرد ناجا در چهار ماهه امسال داشت و افزود: ۳۱۰ هزار مورد تماس تلفنی و درخواست مردمی با فوریت های پلیسی ۱۱۰ برقرار شده است.

سردار امان اللهی بیان داشت: در حوزه قاچاق کالا که از اولویت های ماست با ۲۵ میلیارد ریال کشفیات ۴۲ درصد از نظر ارزش ریالی افزایش داشته ایم.

وی از متلاشی شدن ۱۰ باند قاچاق کالا و دستگیری ۸۱۱ نفر در این زمینه خبر داد و افزود: این افراد به مراجع قضایی تحویل شده اند.

این مقام ارشد نظامی استان تصریح کرد: در این مدت یک هزار و ۹۹۰ صنف متخلف پلمب شده اند و با تخلفات آنها برخورد شده است.

سردار امان اللهی با تصریح شناسایی ۱۴ اراذل و اوباش شناسنامه دار در استان بیان داشت: در زمینه تصادفات نیز ۱۵ درصد افزایش داشتیم.

وی همچنین از افزایش ۲۵۰ جرایم فضای مجازی در استان خبر داد و گفت: در زمینه کشفیات در این حوزه هم ۶۱ درصد افزایش آمار داشته ایم.

سردار امان اللهی با اشاره به کشف ۶۱۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ایتدای امسال گفت: هشت باند قاچاق مواد مخدر در این راستا متلاشی شد و ۸۱ قاچاقچی دستگیر شدند.

رییس پلیس استان کرمانشاه بیان داشت: تاکنون ۵۹۰ طرح پاکسازی مناطق آلوده اجرا شده و یک هزار و ۳۹۷ توزیع کننده مو.اد مخدر در این راستا دستگیر شده اند که این آمار افزایش ۵۰ درصدی را نشان می دهد

وی همچنین با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۸۶ سارق در این مدت دستگیر شده اند، تصریح کرد: آمار سرقت به عنف ۱۷ درصد کاهش، سرقت های مهم چهار درصد کاهش و قتل نیز ۳۹درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان از افزایش ۲۰ درصدی سرقت های خرد در استان خبر داد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کشف ۶۱۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ایتدای امسال

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۲۹ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
خدا خودش کمک کنه