سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبیب زاده: آخرین مرحله اردو‌های تدارکاتی تیم ملی تنیس در بابل برگزار می‌شود

نایب رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت:: آخرین مرحله اردو‌های تدارکاتی تیم ملی در بخش آقایان در شهر بابل و اردو‌های بانوان در تهران پی گیری خواهد شد.

بهنام حبیب زاده نایب رییس  فدراسیون تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، بیان کرد  : اردو تدارکاتی مجارستان در بخش مردان به پایان رسیده است . پس از این اردو یکی دو روز بازیکنان  استراحت می کنند . برای تطابق شرایط آب و هوایی با شهر جاکارتا آخرین مرحله اردو در شهر بابل برگزار می شود تا  به آمادگی کامل برای مسابقات آسیایی برسند .

او گفت :در بخش بانوان بازیکنان  در آکادمی پینگ پنگ تهران زیر نظر مربیان تیم ملی در حال تمرین هستند.امیدواریم  بازیکنان تیم ملی با پایان اردو و با برنامه هایی که اجرا شده است ، با آمادگی کامل بتوانند در بازی های  آسیایی 2018 جاکارتا  شرکت بکنند . مهشید اشتری بازیکن تیم ملی  بزرگسالان  بانوان همراه با تیم ملی جوانان در میانمار هستند که پس از بازگشت به تیم بزگسالان می پیوندد.

حبیب زاده بیان کرد:بازی های آسیایی از تازیخ 4 شهریور ماه  آغاز خواهد شد ولی قرعه کشی بازی ها انجام نشده است . حدود 10 روز دیگر قرعه کشی مسابقات انجام خواهد شد . قرعه کشی مسابقات اهمیت زیادی دارد .اگر تیم  ملی ایران  قرعه خوبی نصیبش شود شرایطمان نسبت به دوره قبل بهتر خواهد بود .

او گفت :شرایط جسمانی و بدنی بازیکنان خوب است و مورد خاصی مشاهده نمی شود . امیدواریم با تدارکات خوب و برگزاری اردو های داخلی و خارجی که فدراسیون با توجه به مشکلات مادی متعدد برگزار کرده است  ؛ بازیکنان بهترین نتیجه را در بازی های آسیایی 2018 کسب کنند .

او  افزود :طبق پروتوکل  از فدراسیون  فقط علی قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز همراه تمی ملی به عنوان سرپرست تیم به  جاکارتا اعزام خواهد شد .


بیشتر بخوانید: حضور سلطانی فر و صالحی امیری در تمرین تیم ملی تنیس روی میز


انتهای پیام/

اظهارات نایب رییس فدراسیون تنیس روی میز درباره آخرین وضعیت تیم ملی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.