سرمربی تنیس روی میز گفت: یک اردوی مشترک پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی با کشور مجارستان برگزار خواهد شد.

لطف الله نسبی: تیم ملی تنیس روی میز تا زمان بازی‌های آسیایی در هیچ تورنمنتی شرکت نمی‌کند لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباه اردو‌های تدارکاتی تیم ملی بیان کرد: از تاریخ ۵ تا ۲۰ مرداد یک اردوی مشترک با تیم ملی مجارستان در این کشور برگزار خواهد شد. پس از برگزاری این اردودی با بازگشت به کشور و یک استراحت کوتاه مدت به مسابقات آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ اعزام خواهیم شد.

مصدومیت نیما عالیمان جزئی است

او ادامه داد:نیما عالیمان بازیکن با استعداد تیم ملی در مسابقات تور جهانی تنیس روی میز پلاتینیوم کره جنوبی از ناحیه گردن دچار آسیب دیدگی شد که با تصمیم من در رقابت‌های دو نفره شرکت نکرد. این مصدومیت همچنان رفع نشده است، ولی با استراحت و درمان به امید خدا  تا مسابقات آسیایی بهبود پیدا می‌کند.

به خاطر مسائل شخصی در اردوی آذربایجان حاضر نشدم

او با اشاره به شایعات شرکت نکردن در مسابقات تور جهانی کره جنوبی گفت: در اردوی آذربایجان که پیش از مسابقات کره جنوبی بود به علت شخصی  شرکت نکردم، اما هدایت ملی پوشان در مسابقات تور جهانی کره جنوبی را بر عهده داشتم.

در مسابقات چک و بلغارستان شرکت نمی کنیم

سرمربی تیم ملی گفت:فاصله زمان تا برگزاری مسابقات آسیایی جاکارتا بسیار محدود است و اگر مسابقه‌ای هم در حال برگزاری باشد، زمانی برای اعزام اعضای تیم ملی وجود ندارد؛ زیرا مراحل اخذ ویزا زمان بر است.فقط مسابقات چک و بلغارستان را در پیش رو داریم که به علت هم زمانی بامسابقات آسیایی تیم ملی اعزام نخواهد شد.شایان ذکر است که افشین نوروزی، نوشاد و نیما عالمیان، و امین احمدیان بازیکنان اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ هستند.


بیشتر بخوانید:پایان مسابقات تور ایرانی بانوان تنیس روی میز با عنوان نخست شهسواری 



انتهای پیام/

اظهارات لطف الله نسبی درباره تیم ملی تنیس روی میز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار