سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان در خراسان جنوبی 

اجرای طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان با هدف ارتقای سلامت اجتماعی در محلات شهرستان های بیرجند قاین و سرایان آغاز شد.

احمدی شادمهری معاون امور توسعه پیشگیری  بهزیستی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت : این طرح به صورت پایلوت به سه تا از استان های کشور ( خراسان جنوبی، هرمزگان و گیلان) واگذارشده است .
 
وی افزود: طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان در محله های آسیب پذیر و پرتراکم در شهرستان های بیرجند، قاین و سرایان با همکاری پایگاههای سلامت روان محلی تحت نظارت بهزیستی جنوبی آغاز شده و تا پایان مهر ادامه دارد. 
 
احمدی شادمهری اظهار کرد: این طرح با هدف افزایش شناخت آسیب های دوران نوجوانی، تغییر نگرش در زمینه پیشگیری از این آسیب ها، جمع گرایی و کار گروهی نوجوانان در شناسایی مشکلات شان، ارائه ایده و خلاقیت برای حل مشکلات و ایجاد نشاط اجتماعی اجرا می شود.
 
معاون امور توسعه پیشگیری  بهزیستی خراسان جنوبی تصریح کرد: در این طرح گروهی منتخب از نوجوانان هر محله مشکلات محله را بررسی و سپس با کمک معتمدان محل و مسئولان برای رفع آن اقدام می کنند.
 
وی با اشاره به اینکه این طرح برای نوجوانان 13 تا 18 سال و با همکاری یکی از پایگاه های سلامت روان محلی توانمند این سه شهرستان اجرا می شود بیان کرد:  برای اجرای طرح در هر شهرستان 50 میلیون ریال ( در مجموع 150 میلیون ریال) اعتبار تخصیص داده شده است.
 
انتهای پیام/ ط آ

تخصیص 50 میلیون ریال اعتبار  برای  طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان 

 
برچسب ها: بهزیستی ، سلامت روان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.