سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منافقین در دهه ۶۰ به زباله دان تاریخ پیوستند

امام جمعه رامسر گفت: اجازه سوء استفاده از نام رهبری را به کوتوله‌های تروریست نمیدهیم.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام سید جعفر رضایی امام جمعه رامسر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه منافقین هفته گذشته در شبکه‌های مجازی فراخوان‌های متعددی برای کشاندن مردم به خیابان‌ها دادند تا بتوانند با کشته سازی به منافع خود برسند گفت:منافقین آنقدر به دریوزگی افتاده اند که از هر فرصت اجتماعی برای کشاندن مردم به خیابان‌ها استفاده میکنند.

وی افزود: منافقان بار‌ها ساعت و تاریخ اطلاعیه‌های خود را تغییر دادند و هرچه التماس کردند مردم به خیابان‌ها نیامدند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه منافقان قصد دارند با استفاده از نام رهبری و مباحث و مفاسد اقتصادی نیرو‌های انقلابی و ارزشی را نیز به خیابان‌ها بکشانند، گفت:: همه ما بر مبارزه با مفاسد اقتصادی تاکید داریم، اما اجازه نمیدهیم کوتوله‌های تروریست و منافق از نام مقام معظم رهبری سوء استفاده کنند.

امام جمعه رامسر افزود: مردم یادشان نمیرود این منافقان در دهه ۶۰ با سلاح روبروی مردم می‌ایستادند و سینه جوانان را نشانه میگرفتند و ترورشان میکردند.

وی گفت:همان منافقانی که در ۶۰ به زباله دان تاریخ پیوستند حالا در آغوش کشور‌های تروریست و مستکبر چسبیده اند و میخواهند برای ما نسخه پیچی کنند.

امام جمعه رامسر افزود: همان‌هایی که ۸ سال کنار صدام بودند حالا در کنار داعشی‌ها و تکفیری‌ها دست در دست دشمنان داده اند و درحال توطئه چینی برای ملت ایران هستند، اما مردم هیچگاه آنان را نمیپذیرند.

حجت الاسلام رضایی گفت:: منافقین حتی بین کسانی که با انقلاب میانه نزدیکی ندارند نیز جایگاهی ندارند.

وی با ابراز خرسندی از اینکه فضای رسانه‌ای رامسر بسیار با نشاط است، گفت: باید توان حرفه‌ای برخی خبرنگاران بالا برود و خبرنگارانی که در سطح بالاتری قرار دارند باید همکاران خود را تقویت کنند

خطیب نماز جمعه رامسر از خبرنگاران خواست در تهیه گزارش‌ها دقت بیشتری داشته باشند و از هرگونه جو گیری و جو دهی کاذب پرهیز کنند.
وی افزود: جو گیری و جو دهی رسانه‌ای حقایق را می‌پوشاند

امام جمعه رامسر از خبرنگاران خواست در گزارش نویسی‌ها آبروی مومن را در نظر بگیرند که اگر با آبروی مومن بازی شود عواقب بدی در پیشگاه خداوند دارد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به اول ذی الحجه روز ازدواج اشاره کرد و گفت:: ازدواج‌های آسان و غیرآسان باید بررسی شود که چه تعداد از آن‌ها به طلاق ختم شده است.

وی افزود: قداست ازدواج یک امر عبادی است که متاسفانه فراموش شده است.

حجت الاسلام رضایی از بی بند و باری و اختلاط‌ها در تالار‌های عروسی انتقاد کرد و گفت:: ازدواج‌های سوری با اهداف خاص کاسبی و بی بندوباری قداست ازدواج را شکسته است

وی از برگزاری مراسم شب شهادت امام جواد (ع) غروب شنبه در مصلی جوادالائمه خبر داد و با بیان اینکه اعمال حج در پیش است

گفت: جمعی از مردم رامسر در سفر حج به سر می‌برند که از آن‌ها میخواهیم برای همه مردم رامسر دعا کنند.

حجت الاسلام به ۲۵ ذی القعده روز دحوالارض اشاره و با بیان اینکه خداوند در این روز خلقت زمین را از محل فعلی کعبه آغاز کرد گفت: مردم باید ایام الله را بشناسند و اعمال آن را نیز به جای آورند.

وی از آغاز ثبت نام حوزه علیمه المهدی رامسر با مدیریت و رویکردی جدید برای سال تحصیلی پیش روی خبر داد و از علاقمندان به تحصیل حوزوی برای ثبت نام دعوت کرد.

حجت الاسلام رضایی در خطبه اول نماز جمعه به تفسیر بخشی از دعای مکارم اخلاق پرداخت و در خصوص آداب دعا نیز به سخنرانی پرداخت.
انتهای پیام/آ

برچسب ها: برجام ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.