سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد مرکز رصد سلامت در عسلویه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده برای بهبود ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و پایش مشکلات، مرکز رصد سلامت در عسلویه ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرای پروژه‌های درمانی در استان بوشهر توسعه زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت:در اجرای طرح تحول نظام سلامت پروژه‌های مهم درمانی و بهداشتی در شهر‌ها و روستا‌های استان اجرایی و افتتاح شد.

وی، با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام درمانی تصریح کرد: با تفاهم‌نامه سه جانبه اورژانس هسته‌ای بوشهر اجرا شده که با تکمیل آن ۱۰۰ تخت درمانی به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی افزوده می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به اجرای بیمارستان ۱۶۰ تختی بوشهر خاطر نشان کرد: این پروژه در جوار بیمارستان خلیج فارس و اورژانس هسته‌ای در حال اجرا است که با تکمیل آن، تحول مهمی در بخش درمان استان ایجاد می‌شود.

کشمیری با اشاره به ایجاد مرکز رصد سلامت در عسلویه گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده برای بهبود ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و پایش مشکلات، مرکز رصد سلامت در عسلویه ایجاد می‌شود.

وی، بیان کرد: مرکز رصد سلامت در عسلویه به امکانات و تجهیزات فوق پیشرفته در راستای تحقق مطالبات مردم مجهز می‌شود.

انتهای پیام/م

مرکز رصد سلامت در عسلویه ایجاد می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.