سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

به زمان نیاز داریم تا به سپاهان واقعی تبدیل شویم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت : به زمان نیاز داریم تا به سپاهان واقعی تبدیل شویم و هفته به هفته بهتر خواهیم شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران تصریح کرد : در 2 بازی گذشته 4 امتیاز گرفته‌ایم، در بازی اول در حد سپاهان نبودیم اما می‌توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم؛ هفته به هفته بهتر خواهیم شد، مشکل نگرشی که در تیم بود کم‌کم بهتر می‌شود، همچنین تغییراتی در ترکیب داشته‌ایم که به زمان نیاز دارد و آینده سپاهان‌ را روشن می‌بینم.

وی اضافه کرد: همه بازیکنان با انگیزه کار می‌کنند، از عوامل باشگاه نیز کمال تشکر را دارم که شرایط را مهیا کرده‌اند تا سپاهان به شرایط ایده‌آل برسد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان این‌که پیکان تیم خوبی است و کادر فنی قوی دارد، بیان کرد: این تیم در دو بازی قبلی خود 4 امتیاز کسب کرده است؛ پیکان تیم با برنامه‌ای است، فردا با تیمی بازی خواهیم داشت که به دنبال گل نخوردن و رسیدن به گل از طریق ضد حمله است.

قلعه‌نویی در خصوص حضور هواداران در بازی با پیکان نیز گفت: تیم مال هواداران است و آن‌ها باید با ما صحبت کنند، طرفداران سپاهان با‌ معرفت هستند و بعد از 2 سال خوبی که در سپاهان داشتم ، هر موقع به اصفهان می‌آمدم نهایت احترام را به من می‌گذاشتند.

وی تصریح کرد: در بازی فردا نیز هواداران استقبال خوبی خواهند داشت و همان‌طور که از آن‌ها در ابتدای فصل خواستم، تحت هر شرایطی به تیم حریف احترام می‌گذارند و انرژی خود را برای سپاهان می‌گذارند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان داشت: بازیکنان ما تجربه بازی مقابل تیم‌های بزرگ را دارند، تغییرات ما نیاز به زمان دارد و هواداران این زمان را می‌دهند تا تیم هفته به هفته بهتر شود؛ از هواداران خواهش می‌کنم فردا به ورزشگاه بیایند تا با حضور آن‌ها نتایج خوبی بگیریم و به شرایط آرمانی بازگردیم.

وی همچنین گفت: ولادمیر کومان از یک کشور دیگر به اصفهان آمده است، نگرشش نسبت به گذشته تغییر کرده و اعتقاد دارد اصفهان از زیباترین‌ شهر‌های دنیا است و می‌خواهد خانواده خود را به اینجا بیاورد؛ با توجه به شرایط بدنی نیاز به زمان دارد و فکر می‌کنم تا دو هفته دیگر به شرایط ایده‌آل برسد، هوای اصفهان مقداری سنگین است و کومان از شهر ساحلی به اصفهان آمده و به زمان نیاز دارد.

قلعه‌نویی در ادامه بیان داشت: شاید از کومان در بازی فردا استفاده کنیم، محروم و‌ مصدوم دیگری برای بازی فردا نداریم.

وی با اشاره به بازی با سپیدرود عنوان کرد: در بازی با صنعت نفت آبادان موقعیت‌های زیادی داشتیم، اگر اوایل بازی به گل برسیم شرایط بازی تغییر می‌کند و در بازی با صنعت نفت در یک‌ربع ابتدایی بازی دو موقعیت خوب داشتیم؛ در بازی با سپیدورد پرفشار بازی را آغاز کردیم و زود به گل رسیدیم اما عطش گلزنی بازیکنان از بین نرفت موفق شدیم گل‌های بعدی را نیز به ثمر برسانیم، این نگرشی است که باید در سپاهان جا بیفتد و بعد از گل اول به دنبال گل‌های بعدی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان همچنین اذعان کرد: هر بازی در تاریخ و آمار ثبت می‌شود، از یکشنبه که تمرینات را شروع کردیم به بازی سپیدرود فکر نکرده‌ایم، این‌که پیکان در گذشته برابر سپاهان پیروز بوده است مهم نیست، بازیکنان پیکان عوض شده‌اند و این نگرش را ندارند که سپاهان برابر پیکان نتیجه نگرفته است و این جزو تاریخ است؛ با رویکرد و نگرش دیگری به بازی فردا می‌رویم، پیکان بسته بازی خواهد کرد و به دنبال رسیدن به گل در ضد حمله و از کناره‌ها است.

وی در خصوص‌ صحبت‌های یزدی در مورد سپاهان افزود: تعجب می‌کنم چرا برخی دوستان در مورد سپاهان صحبت می‌کنند، این جای تأسف دارد، دو هفته قبل از شروع بازی‌ها از سازمان لیگ خواستیم قرار‌داد‌ها را منتشر کند؛ این صحبت‌ها حرفه‌ای نیست، شاید به این دلیل است که یزدی نخستین تجربه لیگ برتری خود را دارد، نمی‌داند نباید در خصوص تیم‌های دیگر صحبت کند.

قلعه‌نویی ادامه داد: من به خودم اجازه نمی‌دهم در خصوص استقلال، تراکتورسازی و ذوب‌آهن صحبت کنم، نباید اخبار دروغی گفته شود، من هم می‌توانم در خصوص تیم‌های دیگر صحبت کنم، به یزدی توصیه می‌کنم در خصوص‌ تیم خودش صحبت کند، یزدی هم کم‌تجربه است و شاید طول می‌کشد حرفه‌ای شود.

وی در مورد محمد کریمی هم گفت: زمانی که امید ابراهیمی آمد، فضای مجازی اینقدر گسترده نبود، این سبب شد ابراهیمی به آن‌چه لیاقت دارد برسد، امیدواریم محمد کریمی هم راه امید ابراهیمی، محرم نویدکیا، جلال حسینی و حسین پاپی را برود؛ البته بنده هم به عنوان مسؤول فنی باید بیشتر از گذشته مراقب این بازیکنان باشم، محمد کریمی بازیکن با‌استعدادی است اما باید بداند برای رسیدن به لیاقتش نیاز به الگو‌برداری دارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان یاد‌آور شد: خوشبختانه خانواده کریمی نیز مراقب او هستند، آینده خوبی در انتظار وی است اما همه‌ چیز به خودش بستگی دارد.

 

انتهای پیام/م

نشست خبری پیش از بازی سپاهان با پیکان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.