سرمربی تیم سپاهان نوین گفت: تیم سپاهان نوین می تواند بازیکن ساز و درآمد زا باشد.

 حسین چرخابی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به عملکرد خوب تیم‌های خارجی همچون بارسلونا،بایرن مونیخ،منچستر یونایتد و... اظهارکرد:باید چگونگی مدیریت این تیم‌ها بررسی شود و از آن الگوگیری شود؛البته نه اینکه عینا همان کارهای انجام شده برای تیم‌های خارجی،تکرار شود.

سرمربی تیم سپاهان نوین در مورد بازیکن‌های تیم‌های باشگاهی خارجی مانند بارسلونا عنوان کرد: اکثر بازیکن‌های بزرگ این تیم،جوان هستند و از تیم‌های پایه‌ی بارسلونا بودند وکه به تیم ب و در نهایت به تیم الف راه یافتند.

وی افزود: درکشورما به محض پایان یافتن فصل فوتبال،به دلیل اینکه مربی سلیقه‌ی جذب بازیکن از تیم امید را ندارد،80 تا 90 درصد بازیکن‌های تیم امید را از دست می‌‌دهند.

چرخابی با بیان اینکه هدف از تشکیل تیم‌های پایه جذب بازیکن‌هایی رده امید و یا جوانان در رده‌های بالاتر است،بیان کرد:این بازیکن‌ها با بازی‌های سخت،آمادگی حضور در بازی‌های رده‌ی بالاتر را پیدا می‌کنند.

سرمربی تیم سپاهان نوین با اشاره به سیاست گذاری این تیم عنوان کرد: رویکرد تیم،راه‌یابی بازیکنان نوجوانان از دسته 2 به 1 و نهایتا به لیگ برتر دست یابند.

وی افزود: این تیم می تواند بازیکن‌ساز و درآمدزا باشد و بازیکن‌های بزرگسال را از تیم پایه‌ی خود جذب کند تا نیاز به تحمیل هزینه‌های فراوان به باشگاه برای جذب بازیکن نداشته باشد.

چرخابی با اشاره به شرایط نامطلوب فوتبال اصفهان اظهار کرد: تیم‌های پایه می تواند کمک کننده به تیم های باشگاه باشد و حتی می تواند علاوه بر بازیکن ساز بودن برای تیم‌های لیگ برتر،بازیکن‌هایی را به تیم‌های خارجی بفرستد.

سرمربی تیم سپاهان نوین در مورد یارگیری این تیم گفت: با تست گرفتن از بازیکن‌های مستعد و انتخاب بهترین این افراد،بازیکن‌جذب و با تمرین آماده راه یافتن به تیم ب و یا الف می‌شوند.

انتهای پیام/ س

بازگشت سپاهان نوین به فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.