سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش جرائم با حمایت از تولید داخلی

حمایت از کالای داخلی سبب می‌شود تولید در کشور افزایش یابد و این امر موجب افزایش اشتغال و کاهش جرائم می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مهدی بخشی معاون برنامه ریزی و توسعه قضائی دادگستری استان کرمان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی وحمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی گفت: دشمنان اتاق جنگشان را بر اقتصاد کشور ما متمرکز کرده اند و ما باید با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای مقابله با دشمنان اقداماتی را در سطح کشور و استان انجام دهیم.

وی در اولین نشست کمیته حمایت قضائی، حقوقی، امنیت اقتصادی و حمایت از سرمایه گذاری که در اتاق بازرگانی برگزار شد، افزود: امسال باید سعی کنیم در زمینه‌ی اقتصادی، تولید و اشتغال متفاوت‌تر از سال گذشته عمل کنیم به خصوص دستگاه قضائی، بانک ها، امور مالیاتی وسایر دستگاه‌هایی که مرتبط با تولید و اشتغال هستند.

این مقام قضایی با اعلام اینکه حمایت از تولید داخلی موجب کاهش جرائم می‌شود، گفت:: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان نیز می‌تواند در این عرصه نقش مهمی ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه هنوز عزم، تحول و حرکت جدی از ناحیه کسانی که مرتبط با این امر هستند مشاهده نشده است، افزود: همه باید سعی و تلاششان در راستای حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاری مشروع باشد چرا که بی توجهی به این موضوع سبب کاهش تولید و افزایش جرائم در کشور می‌شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه قضائی دادگستری استان کرمان  گفت: باید با تولید کننده‌ها با احترام برخورد شود و با حمایت و توجه به آنان تولید را در کشور افزایش دهیم تا دشمن در اهداف خود ناکام بماند.
انتهای پیام/ح

تولید داخلی به کاهش جرائم منجر می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.