سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشوردر یزد؛

رتبه دوم استان یزد در ستاد راهبردی و اقتصاد مقاومتی کل کشور/ طرح رونق تولید در دستور کار دولت

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: استان یزد در جلسه ستاد راهبردی و اقتصاد مقاومتی کل کشور رتبه دوم را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت:در سال ۹۶  ۶۱۴جلسه ستاد راهبردی و اقتصاد مقاومتی در کل کشور برگزار شد که ۲۴ جلسه آن در یزد بودکه با افزایش ۴۱ درصدی روبرو بوده و تعداد مصوبات این جلسات در کشور ۳۵۸۵ مصوبه بوده که نسبت به سال ۹۵ پانزده درصد کاهش داشته است.

دین پرست افزود: در سال ۹۶ در کل استان یزد از۲۰۶ مصوبه   ۸۶ درصد آن اجرا شده و استان یزد در اجرای برنامه‌ها رتبه دوم را دارا است.

وی گفت: استان‌ها از سوی معاون اول رئیس جمهور به سه بخش شایسته و در مسیر شایستگی و قابل تلاش تقسیم شده که خوشبختانه استان یزد یکی از استان‌های شایسته است.

وی ادامه :طرح رونق تولید در دستور کار دولت قرار گرفته که ۲۰میلیاردریال برای طرح رونق تولید و‌۱۰میلیارد ریال برای بازسازی در نظر گرفته شده است.

دین پرست گفت:  استان یزد از کیفت واحد‌ها رتبه دهم کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره طرح‌های اقتصادی در شهرستان های استان افزود: موضوع‌های اصلی در دستور اولویت بندی طرح‌های اقتصادی و آزمایش سرزمین است که طرح آزمایش سرزمین در ۳۱شهرستان کمتر توسعه یافته اجرا می‌شود که براساس شاخص‌های ارزیابی شهرستان بهاباد یکی از شهرستان‌هایی است که برای اجرای این طرح انتخاب شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت:استان یزد با ۱۰طرح در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مصوب کرده که در این زمینه نیز رتبه خوبی کسب کرده است.

استان یزد رتبه هفتم کشوری در بیکاری را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ی

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.