سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رندرهای جدید Note 9 خبر از تولید این گوشی در رنگ‌های بیشتر می‌دهند

رندرهای جدیدی که از گوشی Galaxy Note 9 سامسونگ ساخته شده‌اند، رنگ‌های جدید از جمله رنگ مسی را برای این گوشی نمایش می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند رندر جدید از Galaxy Note 9 سامسونگ ساخته و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده‌اند که این گوشی را در رنگ‌های جدیدی مانند آبی اقیانوسی، مشکی، مسی کنار رنگ یاسی که قبلا از این گوشی منتشر شده بود، به نمایش گذاشته‌اند.

در کنار این رندرها، اطلاعات تازه حدس زده شده‌ای هم منتشر شده است که زیاد قابل اطمینان نیستند. بر اساس شایعه‌ای که کنار این رندرها به اشنراک گذاشته شده، قیمت این گوشی در بازار انگلستان برای نسخه 128 گیگابایتی، 899 پوند و برای نسخه 512 گیگابایتی آن، 1099 پوند حدس زده شده است. این قیمت‌های حدس زده شده در بازار اروپا به ترتیب، 999 یورو و 1200 یورو خواهد بود.

مدل 128 گیگابایتی این فبلت با رم 6 گیگابایتی و مدل 512 گیگابایتی آن با رم 8 گیگابایتی تولید خواهد شد. با توجه به پشتیبانی این گوشی از کارت حافظه جانبی تا 512 گیگابایت، حافظه داخلی دستگاه به یک ترابایت خواهد رسید. Note 9 دارای نمایشگر 6.4 اینچی است که نسبت به نمایشگر 6.3 اینچی Note 8 بزرگتر خواهد بود.

گفتنی است، سامسونگ امروز قرار است Galaxy Note 9، پرچمدار جدید خود را در شهر نیویورک به صورت رسمی معرفی کند.

انتهای پیام/

رندرهای جدید Galaxy Note 9 سامسونگ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.