سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراف سارقان داخل خودرو در اصفهان

سارقانی که لوازم و اموال داخل خودروی شهروندان را سرقت می کردند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان دستگیر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "سعید سلیمیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان ساکن در منطقه شرق شهر اصفهان مبنی بر سرقت لوازم و اموال داخل خودروی آنها موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پایگاه شرق پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: سرانجام با اقدامات علمی و تخصصی کارآگاهان 2 نفر که اقدام به این گونه سرقت ها کرده بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام مسئول عنوان داشت: متهمان که در برابر مدارک و مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف نداشتند به چندین فقره سرقت از داخل خودروی شهروندان اقرار کردند که تلاش برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

سرهنگ سلیمیان خاطر نشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه سارقان از خودروهای مدل پائینی که فاقد هرگونه تجهیزات ایمنی سرقت می کردند، گفت: به شهروندان توصیه می کنیم اگر از خودروهای مدل پائین استفاده می کنند آنها را به تجهیزات ایمنی نظیر دزدگیر و سوئیچ مخفی مجهز و از قرار دادن لوازم و اموال با ارزش خود در داخل خودرو خودداری کنند.

 

انتهای پیام/م

دستگیری سارقان داخل خودرو در اصفهان 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.