سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پاسخ به تجاوزگری‌های اخیر رژیم صهیونیستی؛

شلیک ۱۰۰ موشک از نوار غزه به سوی شهرک‌های صهیونیست نشین

گردان‌های عزالدین قسام اعلام کرد، مقاومت چندین ساعت مواضع دشمن صهیونیستی را در پاسخ به تجاوزگری‌های اخیرش در نوار غزه هدف حملات موشکی و راکتی قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، گردان‌های عزالدین قسام در واکنش به تشدید تنش‌ها در نوار غزه و سرزمین‌های اشغالی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، مقاومت چندین ساعت مواضع دشمن صهیونیستی را در پاسخ به تجاوزگری‌های اخیرش در نوار غزه هدف حملات موشکی و راکتی قرار داد.

همچنین؛ گردان‌های القدس- شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین- اعلام کرد:« با وجود تحمل هزینه‌های بسیار، مقاومت هرگز به دشمن صهیونیستی اجازه نمی‌دهد قواعد نبرد را تغییر دهد. ما تعهد می‌دهیم در چارچوب قاعده حمله در مقابل حمله، به اقدامات متجاوزانه دشمن صهیونیستی پاسخ دهیم.»

شبکه تلویزیونی العربیه نیز به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد: از شامگاه چهارشنبه تاکنون ۱۰۰ موشک و راکت از نوار غزه به سوی شهرک‌های اسرائیلی (صهیونیست نشین) شلیک شده و سامانه گنبد آهنین تنها ۱۱ موشک را رهگیری و منهدم کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از اصابت یک موشک نیرو‌های مقاومت به کارخانه‌ای در منطقه صنعتی شهرک " شاعر هنیگو" خبر دادند.

در همین حال وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.

همچنین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پایگاه تونس متعلق به نیرو‌های مقاومت را در منطقه الزیتون در جنوب غزه با چهار موشک هدف قرار دادند.

انتهای پیام/

تجاوز هوایی رژیم اشغالگر قدس روانه شدن ۱۰۰ موشک از غزه به شهرک‌های صهیونیستی را در پی داشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.