رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس خطاب به سران آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت با آتش بازی نکنند چراکه مالکیت قدس و حق بازگشت از اصول ثابت ملت فلسطین است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، با تأکید بر ادامه تظاهرات بازگشت تا محقق شدن اهداف آن گفت: مالکیت قدس و حق بازگشت آوارگان دو اصل ثابت ملت فلسطین است که هرگز تغییر نمی‌کند.

او در نشست مسئولان این جنبش با سران گروه‌های فلسطینی در نوار غزه که تحت عنوان «دیدار وحدت و بازگشت» و با هدف بررسی تحولات اخیر سرزمین‌های اشغالی و نوار غزه برگزار شد، گفت: معامله قرن بر اساس نادیده گرفتن حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی شکل گرفته است و ملت و گروه‌های فلسطینی تا نابودی کامل آن به تظاهرات و مبارزه ادامه می‌دهند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با خطاب قرار دادن سران آمریکا و رژیم صهیونیستی اظهار داشت: با آتش بازی نکنید، مالکیت قدس و حق بازگشت از اصول ثابت ملت فلسطین است که هرگز تغییر نخواهد کرد.

هنیه افزود: ملت و گروه‌های فلسطینی با تحولات عظیمی مواجه هستند و این تحولات اقتضا می‌کند تدابیر و سیاست‌های لازم با سرعت هر چه بیشتر اتخاذ شود. جنبش حماس اخیرا نشست‌های متعدد و پیاپی را برای بررسی تحولات مربوط به مسئله و آرمان فلسطین برگزار کرده است و بار دیگر هیئتی را برای ارائه دیدگاه‌های خود درباره همه پرونده‌های مورد بحث، روانه قاهره خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار