سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزش و پرورش استان مرکزی؛

اجرای طرح مدارس بدون کیف یا بدون مشق شب در استان مرکزی

معاون آموزش و پرورش استان مرکزی از اجرای طرح مدارس بدون کیف یا بدون مشق شب دراین استان خبر داد.

غلامی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان مرکزی در حاشیه همایش کارگاهی معاونان آموزش ابتدایی مناطق ۱۵ گانه آموزش و پرورش استان مرکزی در شهرمحلات  درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ بحث مدارس بدون کیف یا بدون مشق شب را در کلاس‌های اول، دوم و سوم ابتدایی پی گیری خواهیم کرد.

غلامی با بیان اینکه چند طرح بسیار مهم و اساسی در مدارس به اجرا گذاشته خواهد شد افزود: مدارس بدون خدمتگذار یا مدارس پاکیزه طرح دیگری است که دانش آموزان با توجه به بحث‌های اخلاقی که از دین مبین اسلام الهام گرفته اند اجرا می‌کنند و امیدواریم این فرهنگ برای مدارس ما جا بیفتد.

وی اضافه کرد: بحث آموزش ریاضی معلمان دوره دوم را داریم که ۲ هزارو ۶۰۰ نفر از معلمان کلاس‌های چهارم، پنجم و ششم در مناطق ۱۵ گانه از شهریور ماه استارت خواهد خورد و تحت آموزش ویژه ریاضی قرار خواهند گرفت.

مهرماه را با یاد و نام امام حسین (ع) مهر حسینی نامگذاری شده

معاون آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: تقریبا ۱۲۷ هزار نفر دانش آموز آموزش ابتدایی استان با همکاری همکاران من در مناطق ۱۵ گانه استان در حال آماده شدن هستند و قرار است مهرماه را با یاد و نام امام حسین (ع) که بنام مهر حسینی نامگذاری شده آغاز کنند و امیدوارم آینده سازان خوب، مصمم و با ایمان و اخلاق و با شور و شوقی برای جامعه ایران اسلامی تربیت کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این همایش، ماموریت‌های سال آینده آموزشی ۹۷-۹۸ در حوزه ابتدایی بازخوانی خواهد شد اظهار کرد: همایش کارگاهی دو روزه معاونان آموزش ابتدایی مناطق آموزش و پرورش استان مرکزی با حضور معاونان، کارشناسان وکارشناس مسئولان حوزه آموزش ابتدایی مناطق ۱۵ گانه استان مرکزی در شهرستان محلات برگزار شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.