سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یارمحمدی در موافقت با استیضاح ربیعی:

ربیعی توان مدیریت بزرگترین وزارتخانه کشور را ندارد/ این وزیر به وعده‌های زمان رأی اعتمادش عمل نکرده است

نماینده مردم زاهدان گفت: ربیعی توان اداره بزرگترین وزارتخانه کشور را ندارد و تاکنون به وعده‌های خد عمل نکرده است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 17 مرداد) در موافقت با استیضاح علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم که جوی که صبح در مجلس ایجاد شد به هیچ وجه خوب نبود و نوه بنده بارها از من می‌پرسد که فلسفه 2-2 و 4-4 گفتن نمایندگان در صحن علنی چیست و بنده جوابی ندارم که به او بگویم.

وی با بیان اینکه همه ما باید نگاهی به اظهارات ربیعی در روزهای اول رأی گیری‌اش داشته باشیم و به یاد بیاوریم که وی چه وعده‌هایی داده بود، گفت: بنده برای شخصیت حقیقی وزیر احترام ویژه ای قائلم اما شخصیت حقوقی وی نقایص زیادی دارد و نمی‌تواند بزرگترین وزارتخانه کشور را مدیریت کند.

یارمحمدی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: آقای ربیعی واقعا به کدام یک از برنامه‌ها و وعده‌های خود جامه عمل پوشانده‌اید و بهتر است درباره اقدامات عملی خود به ما توضیح دهید.

نماینده مردم زاهدان بیان کرد: نزدیک به 500 هزار نفر از مردم حوزه انتخابیه بنده از جمعیت 2 میلیون و 800 هزار نفری تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و این جای تأسف دارد.

وی افزود: همچنین جمعیت تحت پوشش بیمه زاهدان فقط 20 درصد است و جای تعجب دارد که چرا این وزارتخانه 80 درصد از جمعیت زاهدان را تحت پوشش بیمه قرار نداده است؟

یارمحمدی با اشاره به وضعیت نامطلوب اشتغال در حوزه انتخابیه خود، اظهار کرد: دولت بیان کرد که 900 هزار شغل ایجاد کرده است و جای تأسف دارد که مردم حوزه انتخابیه بنده هیچ سهمی از ایجاد اشتغال نداشته‌اند و باید ربیعی در این باره پاسخ دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.