سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیامک‌های دریافتی 97/05/17

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هفدهم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

7053...0912: با دیدن سوالات امسال پابه هفتم سمپاد تنها صحبتی که می شود کرد تاسف، تاسف برای مدارس سمپاد، برای آموزش و پرورش ایران، برای همه. واقعا نمی‌توان درک کرد چنین سوالات پیش پا افتاده ای را برای آزمون سمپاد بدهند. بسیاری امسال آزمون را کامل خواهند آورد و نمی‌توانند از بین این همه به دلیل گنجایش مدارس انتخاب کنند.
خواهش می کنم نگذارید حق فرزندانمان پایمال شود.

 

6901...0933: از شما رسانه ملی محترم تقاضا داریم جهت رسیدگی به وضعیت معیشت فرهنگیان یک گزارش تهیه کنید و به اطلاع مسولین برسانید. شاید به امید آنکه خانواده ما فرهنگیان مثل بقیه کمی راحت زندگی کنند.

 

9870...0921: لطفا گزارشی در مورد افزایش ۱۸ درصدی حقوق فرهنگیان در سال ۹۷ با وجود تصویب مجلس و گذشت ۵ ماه و کم شدن سختی کار و بندهای دیگر فیش حقوق فرهنگیان تهیه کنید. جمعی از معلمان ابتدایی اهواز

 

1005...0915: خواهش می کنم یک سری به ایران خودرو بزنید و بپرسین چرا ماشین ها را نمی دهند. چرا دست نگه داشته چرا میزارن دلال قیمت گذاری کند تو بازار. خدا شاهد بنده دقیقا پارس دوگانه رو یک ماه قبل یعنی 16/4دادم به 44تومان .الان 56میلیون.! تازه همین پارس تا 3روز قبل به 63هم رسید باز الان با افت ارز و طلا اینم افت قیمت پیدا کرده ولی تا قیمت کارخونه که 42/5هست خیلی فاصله داره...بنده یک دانشجو و قشر عادی جامعه هستم...ماشینم به خاطر مشکلات مالی فروختم اما الان که می خواهم بخرم هیچی نمیتونم بخرم.

 

4721...0912: خبرنگاران جوان، روزتان مبارک. به استحضار می رساند امروز سه شنبه 16 مرداد کارنامه های آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان در پایه دهم منتشر شد، با هزاران بار تاسف مشاهده گردید که کارنامه های منتشر شده از اشکال فاحشی برخوردار است. بطوریکه عنوان سرستون های کارنامه (تعداد پاسخ غلط- تعداد نزده- تعداد پاسخ صحیح) در هر دو کارنامه تیزهوشان و نمونه دولتی یکسان نیست، بطوریکه برای دانش آموزان و اولیای ایشان مشخص نیست که کدامیک از آنها برای ارزیابی عملکرد دانش آموزان قابل استناد است!
با توجه به اینکه در این آزمون اکثریت دانش آموزان ممتاز مدارس در آزمون قبول نشده و در عوض دانش آموزان ضعیف مدارس قبول شده اند از حساسیت بیشتری برخوردار می شود و ظن بروز اشتباه و... در سیستم ارزیابی از قوت بیشتری برخوردار می شود، خواهشمنداست این موضوع را پیگیری فرمایید. متشکرم

 

7032...0933: اینجانب فارغ التحصیل رشته کارشناسی مدیریت پیشگیری و مراقبت بیماری ها عاجزانه از شما می خواهم در مورد اعتبار مدرک ما اقدامات لازم را مبذول نمایید.

 

5214...0903: من دانشجوی فارغ التحصیل از علمی کاربردی هلال خوزستان هستم در رشته مدیریت کارشناسی پیشگیری و مراقبت بیماریها با مراجعه به مرکز بهداشت استان جهت استخدام و نامه نگاری با تشکیلات دانشگاه علو پزشکی جندی شاپور متأسفانه مدرک را قبول نکردند و الان سردرگم هستیم خواهشا"پیگیر باشید. از اهواز

 

0730...0939: چند روز پیش در منطقه نوشهر روستای نجارده قصد رفتن به آبشاری با همین نام کردیم وقتی به دامنه جنگلی و جاده خاکی رسیدیم جاده توسط دانشگاه منابع طبیعی محصور شده و نگهبان اعلام کرد ورود ممنوع می باشد و گفت باید از منابع طبیعی و جنگلبانی نامه داشته باشید. سوال اینکه آیا منابع ملی مثل جنگل و آبشار و ... باید به این شکل محصور شود؟!!

 

2846...0990: رئیس سازمان سنجش گفتن برای کنکور نظام قدیم سال98 تاثیر قطعی سوابق تحصیلی هست. به خدا این بی عدالتیه چرا پس کنکور 95-96- 97 تاثیر مثبت بود. خواهش میکنم پیگیری کنید.

 

0114...0915: بگرانی و فشارهای اقتصادی، کمر مردم را شکسته است. نمی دانم آیا مسئولان از این وضعیت اطلاع ندارند!!؟؟

 

5232...0914: درمورد بیمه عشایری نزدیک یک سال می باشد که پرونده تشکیل دادم ولی خبری نشده است. خواهشمندم رسیدگی نمایید.

 
برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
گرانی و فشارهای اقتصادی، کمر مردم را شکسته است. نمی دانم آیا مسئولان از این وضعیت اطلاع ندارند!!؟؟