سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیریت بهینه مسئولین با حضور در بین مردم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: مردم همواره همراه نظام هستند و حضور و ارتباط نظام‌مند مسئولین با مردم، موجب اداره بهتر امور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد رحیم نوروزیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در نشست فرمانداران استان که با حضور رئیس کل دادگستری استان برگزار شد، گفت: دشمنان نظام بویژه آمریکا کمر همت بسته اندکه نظام جمهوری اسلامی را دچار مشکل کنند و در این شرایط رسیدن به درک مشترک، وحدت و همدلی سه قوه موجب نا امیدی دشمنان نظام است.

وی با بیان اینکه دشمن امروز در سه جبهه نظامی، اقتصادی و اجتماعی به کشور هجمه دارد، افزود: در جبهه نظامی به دلیل بازدارندگی بالای کشور، دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و در جبهه اقتصادی نیز دشمن به دنبال تحریم نفت و تاثیرگذاری بر اقتصاد کشور است، اما مهمترین عملکرد دشمن در جبهه اجتماعی است و هدف از اقدامات دیگر نیز ضربه زدن به کشور از مسیر ایجاد نابسامانی و نارضایتی اجتماعی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: باید بین خواست مردم که همواره همراه نظام بوده اند ولی مشکلاتی هم دارند با خواست ضد انقلاب تفکیک قائل شد و با رسیدگی جدی به مشکل مردم و حضور در بین آنان خواسته هایشان را شنید و تا حد امکان در جهت رفع مشکلات آنان گام برداشت.

محمد رحیم نوروزیان خواستار ارتباط منظم فرمانداران با ائمه جمعه، روحانیون، بزرگان و صاحب نفوذان هر شهرستان شد و افزود: استفاده از نفوذ این افراد موجب مدیریت بهتر فضا و افزایش اعتماد مردم خواهد شد.

وی گفت: بی تدبیری منجر به بروز بحران خواهد شد و با هوشیاری و هوشمندی می‌توان تهدیدات را تبدیل به فرصت کرد.

گفتنی است در این نشست رئیس کل دادگستری استان نیز در سخنانی بر چگونگی ارتباط قوا با هم، ضرورت تلاش برای حل مشکلات مردم و وحدت و همدلی دستگاه قضایی و دستگاه اجرایی استان تاکید کرد.

انتهای پیام // ف. ک
 
 
 

برگزاری نشست فرمانداران استان که با حضور رئیس کل دادگستری خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.