سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل پتروشیمی شازند درجمع خبرنگاران شبکه آفتاب؛

تامین قطعات مورد نیاز پتروشیمی شازند توسط متخصصان ماشین سازی اراک

مدیرعامل پتروشیمی شازند درجمع خبرنگاران از انعقاد تفاهم نامه تامین قطعات مورد نیاز پتروشیمی شازند در ماشین سازی اراک خبرداد.

ولدخانی مدیرعامل پتروشیمی شازند در حاشیه بازدید از پتروشیمی امام خمینی شازند درگفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  ضمن تبریک روز خبرنگار با اشاره به تحریم‌های اقتصادی گفت: برای تامین قطعات مورد نیاز پتروشیمی شازند تفاهم نامه‌ای با ماشین سازی اراک امضا شده است.

ولد خانی افزود:طی این تفاهم نامه مقرر شده است بخش عمده‌ای از قطعات مورد نیاز این مجموعه توسط ماشین سازی اراک تامین شود.

تامین خوراک ۵ هزار واحد پایین دستی کشوردرپتروشیمی شازند

وی با بیان اینکه پتروشیمی شازند با محصولات خود خوراک ۵ هزار واحد پایین دستی داخل کشور را تامین می‌کند اضافه کرد: پتروشیمی شازند بیشترین تنوع تولید را در صنایع پتروشیمی کشور دارد

مدیرعامل پتروشیمی شازند با اشاره به اینکه این مجموعه سال گذشته ۳۰۰ میلیون دلار صادرات داشته است ادامه داد: بخشی از تولیدات این مجموعه در داخل کشور استفاده شده و مازاد آن به خارج از کشور صادر میشود.

وی با اشاره تاثیر سهمیه بندی پتروشیمی‌ها و نابسامانی بازار ارز بر تامین مواد اولیه این مجموعه اظهار کرد: پتروشیمی شازند روزانه ۳ هزار تن خوراک مایع مصرف می کند که در سه ماه گذشته به سختی توانسته خوراک مورد نیاز مجموعه را تامین کند و صرف نظر از همه این مشکلات این مجموعه توانسته در پرداخت حقوق و حق بیمه موفق باشد.

 خبر و  رسانه باید در جهت کمک و دستگیری مسئولان  باشد

آذر دشتی مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی هم با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد از مردم خبر‌های خود را از صدا و سیما دریافت می‌کنند گفت:  خبر و  رسانه باید در جهت کمک و دستگیری مسئولان  باشد نه مچ گیری مسئولان، تا به این طریق مشکلات برطرف شودنه اینکه مشکلات پیچیده شوند.

آذر دشتی افزود: خبر نگار باید به مسائل و مشکلات نگاه مثبت داشته باشد که البته اخبار منفی هم باید به گونه‌ای مطرح شود تا بتوان در رفع مشکل چاره اندیشیدی شود.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها میتواند به عنوان نمادی پر اهمیت برای مردم و نظام مد نظر قرار گیرد که یکی از این مباحث مهم توسعه فرهنگی در کشور است.

در پایان این مراسم از خبرنگاران صدا و سیمای استان مرکزی تجلیل شد

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.