سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریک فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان به سفیران خبر در سرزمین " نخل و آفتاب "

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یاد و خاطره مقام شامخ شهدای عرصه اطلاع رسانی فرارسیدن روز خبرنگار را به اصحاب قلم و خبرنگاران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری با گرامیداشت هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید بزرگوار " محمود صارمی " اظهار داشت: امروز رسانه‌ها از جمله مهمترین نهاد‌های مسئول در جامعه هستند و بعید است کسی درباره فرهنگ ساز بودن رسانه‌ها تردید داشته باشد و بتواند نقش و تأثیر آن‌ها را در جامعه پذیر ساختن انسان‌ها و شهروند سازی منکر شود.

وی افزود: رسانه‌ها قادرند باور‌ها و حتی جهان ما را شکل دهند و از این منظر رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی مستلزم عزم جدی اصحاب قلم در آگاهی رسانی به آحاد جامعه است.

سردار قنبری تأکید کرد: بدون مشارکت همگانی امنیت توسعه یافته و پایدار محقق نمی‌شود و رسانه‌ها می‌توانند به عنوان پل ارتباطی پلیس و مردم با ارتقای سطح کمی و کیفی همکاریِ آحاد جامعه با نیروی انتظامی، نوید بخش آینده‌ای بهتر برای هم استانی‌های عزیز باشند.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: امروز پلیس، نماد بارز فرهنگ اسلامی است و خبرنگاران یاریگر مسئولانی هستند که تحقق اهداف کلان نیروی انتظامی، اولویت و هدفشان بوده و از این رو نقش چشمان تیزبین اهالی رسانه می‌تواند در چارچوب هویت ایرانی- اسلامی در نیل به امنیت بسیار موثر باشد.

وی افزود: هفدهم مرداد ماه یادآور مجاهدت‌های خالصانه زنان و مردانی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ" آگاهی بخشی " را بر دوش کشیده وخاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ روشن راه جامعه کرده اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با ادای احترام به همه شهیدان بزرگوار و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی میهن اسلامی، فرارسیدن این روز را به همه خبرنگاران و طلایه داران جبهه اطلاع رسانی به ویژه سفیران خبر در "سرزمین نخل و آفتاب" تبریک و تهنیت گفت.

انتهای پیام/پ

روز خبرنگار 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.