سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنان سرپرست خانوار استان بوشهر توانمند مهارتی می‌شوند

مدیر کل امور بانوان و خانواده استاندای بوشهر با تاکید بر توجه به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی زنان گفت: در این زمینه زنان سرپرست خانوار استان بوشهر توانمند مهارتی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مریم آذرشب ظهر امروز در نشست با مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای گناوه با تاکید بر توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار اظهار داشت: مهارت آموزی و توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار در اولویت قرار گیرد و آموزش آن‌ها باید با توجه به نیاز جامعه و بازار کار هدفمند شود.

وی، با اشاره به نیازسنجی و شناسایی اولویت‌های شغلی برای فراهم کردن زمینه ایجاد مشاغل خانگی زنان سرپرست خانوار تصریح کرد: توان افزایی و مهارت آموزی زنان سرپرست خانوار این استان در دستور کار است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استاندای بوشهر با تاکید بر توجه به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی زنان گفت: در این زمینه زنان سرپرست خانوار استان بوشهر توانمند مهارتی می‌شوند.

وی با اشاره به طرح‌های اجرایی حمایتی بانوان سرپرست خانوار اظهار کرد: ایجاد زمینه اشتغال پایدار و ارائه تسهیلات خود اشتغالی با هدف توان افزایی زنان سرپرست خانوار این استان در اجرا می‌شود.

آذرشب افزود: آموزش و ارائه دوره‌های حرفه آموزی فنی و حرفه ای، مشاوره شغلی، تحصیلی، کاریابی و اشتغال، تبادل تجربه و اطلاعات و مدیریت بحران‌های خانوادگی آن‌ها از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار برای اجرا در جامعه زنان سرپرست خانوار است.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گناوه نیز اظهار کرد: یکی از برنامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، انطباق مهارت‌های جدید با استاندارد‌های جهانی است و در این راستا ماموریت ارائه آموزش در جوار دانشگاه‌ها، آموزش صنایع، آموزش اصناف، آموزش در پادگان‌ها، آموزش روستاییان و زنان سرپرست خانوار را به منظور ارتقای کیفیت تولید و بهره‌وری و تربیت نیروی انسانی ماهر برعهده دارد.

عباس حقیقی از پیش‌بینی آموزش‌های مهارتی برای زنان سرپرست خانوار خبر داد و گفت: در بحث آموزش زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار به دنبال توانمندسازی و فقرزدایی هستیم و بیشتر آموزش‌هایی که ارائه می‌شود، در زمینه مشاغل خانگی است.

انتهای پیام/م

توجه به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی زنان

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.