سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اندونزی آماده برگزاری بازی های آسیای 2018

رئیس کمیته برگزاری بازی های آسیایی 2018 اندونزی از آمادگی کشورش برای برگزاری مراسم افتتاحیه این بازی ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اریک توهیر، رئیس کمیته برگزاری بازی های آسیایی 2018 اندونزی، گفت: روند آماده سازی برای برگزاری مراسم افتتاحیه این بازی ها تقریبا به پایان رسیده است.
این روزها کمیته برگزاری بازی های آسیایی اندونزی در حال آماده سازی خود برای برگزاری مراسم افتتاحیه بازی های آسیایی 2018 است که در روز 18 آگوست در جاکارتا برگزار خواهد شد.

اریک توهیر ، گفت که در حال حاضر این کمیته اطمینان می دهد امکاناتی مانند برق، آب و اتصال بی سیم اینترنت بدون هیچ مشکلی در دسترس خواهد بود.

وی افزود:"آماده سازی برای برگزاری مراسم افتتاحیه تقریبا کامل است. سایر امکانات مانند حمل و نقل و اقدامات امنیتی آماده ارائه خدمات رفاهی برای کسانی است که در مراسم افتتاحیه بازی حضور خواهند داشت.

اریک گفت حدود 1000 ورزشکار و مقامات اندونزی در مراسم رژه شرکت خواهند کرد.

کمیته برگزاری مسابقات تا کنون اعلام نکرده است که کدام ورزشکار پرچم قرمز و سفید را در طول رژه حمل خواهد کرد، هرچند شایعات حاکی از آن است که سودارتاوا شناگر این کشور، پرچمدار خواهد بود.

اریک در مورد تصمیم گیری در مورد پرچم اندونزیایی گفت: "هنوز در حال بحث در داخل است.

مراسم افتتاحیه بازیهای آسیایی 2018 روز 18 آگوست در ساعت 7 بعد از ظهر در ورزشگاه « گلورا بونگ کارنو مین»در سنایان جاکارتا آغاز خواهد شد و 3 ساعت طول خواهدکشید.


بیشتر بخوانید:مراسم بدرقه کاروان ایران اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا + تصاویر



انتهای پیام/


جاکارتا آماده برگزاری مراسم افتتاحیه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.