نوه مطهر امام خمینی (ره) گفت:امیدوارم پیروزی ورزشکاران در بازی‌های آسیایی و تمام عرصه‌ها باعث نشاط ملی شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حجت‌الاسلام سید حسن خمینی در مراسم بدرقه کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی 2018 اظهار داشت:از نظر من و خوشبختانه ورزش از بزرگترین عوامل غرورآفرین ملی کشورمان است و همواره ورزشکاران باید باعث غرور هموطنان در تمام عرصه ها شوند.

او افزود: خوشبختانه در این مدت اخیر در اکثر رشته‌های ورزشی و رشته بانوان افتخارآفرین و نتایج خوبی گرفته ایم.به صورتی که در بعضی از این‌ها سطح ما فراتر از آسیا بوده است. در هر حال امیدوارم پیروزی ورزشکاران باعث نشاط ملی شود.

تولیت آستان امام خمینی (ره) بیان کرد: امروز بیش از هر چیز دیگری در کشورمان به نشاط اجتماعی احتیاج داریم. امیدوارم روز بازگشت ورزشکاران از جاکارتا روز درخشانی برای مردم ایران باشد.

او با اشاره به جام جهانی فوتبال گفت: دوست داشتم لایی امیری با ضربه سر طارمی گل می شد تا راهی مرحله دوم جام جهانی روسیه شویم اما همین جسارت و بازی خوب امیری و همه بازیکنان تیم ملی، امید بزرگی را در دل مردم ایجاد کرد.


بیشتر بخوانید: مراسم بدرقه کاروان ایران اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا


نوه امام خمینی (ره) بیان کرد: بازی‌های والیبال ما باعث نشاط اجتماعی شد. کشتی متعلق به ایران است و کاری که ورزشکاران آزادکار و فرنگی کار کردند، کم نبود. در برخی از رشته ها مثل والیبال سطح ما بالاتر از آسیاست. هر چند مقابل ژاپن باختند و شکست خوردند اما حرف من به ورزشکاران این است که خودتان را باعث غرور ملی بدانید.

انتهای پیام/

اظهارات سید حسن خمینی در مراسم بدرقه کاروان ایران به جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار