سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طالقانی: گروه ملی قصد صرف هزینه برای باشگاه استقلال خوزستان را ندارد

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان گفت: با توجه به وضعیتی که می‌بینم گروه ملی نمی‌خواهد مخارج و هزینه‌های تیم استقلال خوزستان را  برعهده بگیرد.  

 محمد رضا طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت تیم های فوتبال خوزستانی اظهار کرد: در حال حاضر  لیگ برتر شروع شده است و از اکنون نمی توانیم درباره عملکرد تیم های خوزستانی قضاوت کنیم. البته شرایط مالی هر 2 تیم فوتبال استقلال خوزستان و فولاد خوزستان خوب نیست و انتظار از مسئولانی که می توانند این 2 تیم را کمک کنند این است  که به خاطر دل هواداران و مردم خوزستان برنامه ریزی کنند و مسئولان استان را متقاعد کنند تا بتوانند شرایط لازم را برایشان فراهم کنند تا بازی های قابل قبولی را این 2 تیم ارائه بدهند.

او ادامه داد:  یکی از بانک های دولتی سهامدار و حامی مالی اصلی گروه ملی است و تیم استقلال خوزستان هم زیر نظر گروه ملی فعالیت می کند.  البته با توجه به وضعیتی که می بینم گروه ملی  نمی خواهد  مخارج و هزینه های این تیم را  برعهده بگیرد  و رفع تکلیف را در حد پایین انجام می دهد.  زمینی که در اختیار تیم استقلال خوزستان قرار دادند به بهانه تعمیر از این تیم خوزستانی گرفتند. ما به واسطه اداره کل ورزش و جوانان  قصد داریم برایشان تعمیرات زمین  را انجام بدهیم و ان شاالله این موضوع حل شود. 

طالقانی درباره مشکلات مدیریتی این 2 تیم گفت: سلطانی همچنان مدیرعامل تیم استقلال خوزستان است و تغییری نکرده است و   بحث ترزیق مالی مطرح شده که بانک ملی به هیچ وجه نمی خواهد برای این تیم خوزستانی هزینه کند و اعتقادی به این موضوع ندارد و خسارتش بیشتر از این است که ما نخواهیم انجام بدهیم. شاید چندین برابرش را باید خرج کنیم تا بتوانیم شرایط را برای مردم خودمان فراهم کنیم. تیم نفت آبادان هم مسئولیتش برعهده بابادی است و امور را پیگیری می کند و از نظر ما او مدیرعامل این تیم آبادانی است. 

وضعیت حامی مالی استقلال خوزستان را استاندار  پیگیری می کند 

او درباره اینکه چرا حامی مالی تیم های خوزستانی را تغییر نمی دهد، گفت: قبل از شروع لیگ به صورت حضوری و غیر حضوری به  مسئولان حامی مالی گفتیم که اگر نمی توانید تیمداری کنید به ما بگویید که با استانداری هماهنگ کنیم تا این تیم را به حامی مالی جدید بدهیم اما متاسفانه اقدامی انجام ندادند و امروز شرایطی ایجاد کردند که باز آن مشکلات وجود دارد. البته استاندار  و اداره کل ورزش جوانان استان پیگیری می کنند اما صاحب تیم باید مسئولیت پذیر باشد. 

طالقانی درباره فحش های قومیتی و توهین نژادی  هواداران در بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس گفت: من دقیقا نمی دانم چه گذشته است اما کلیپ های پخش شده  نشان می دهد درگیری هایی وجود داشته است. طرفدار های این 2 تیم نباید  توهین کنند و برای حمایت تیم های خود باید وارد ورزشگاه شوند و با توجه به اینکه هواداران  این 2 تیم فهیم هستند انتظار زیادی از این 2 تیم  داریم. اما در مورد شرایطی که موجود است در جلسه ای که در فرمانداری اهواز برگزار شد این مسئله پیگیری شد و من در این جلسه حضور نداشتم و قاسمی و شوری نمایندگان ما در این جلسه  بودند. البته با توجه به اینکه  از شهرهای دیگر برای هواداری از تیم پرسپولیس می آیند باید شرایطی فراهم کنند تا این مشکلات به وجود نیاید . از الان باید دوستان پیش بینی ها را کنند تا در آینده از هیئت فوتبال خواستار پاسخگویی نباشند و آمادگی اش  را داشته باشند و برنامه ریزی انجام بدهند. 

او در پایان درباره پایان قرارداد کی روش و 700 هزار دلار از طلب سرمربی تیم ملی مانده است، گفت: اوضاع فدراسیون فوتبال خوب است و از نظر ما، فدراسیون فوتبال و کی روش  به نتیجه رسیدند و  این احتمال وجود دارد  سرمربی تیم ملی قراردادش را  امضا کرده باشد  و پاداش ها هم  باید به موقع داده شود که تاکنون این پاداش ها را دادیم و مشکلی نیست. 


بیشتر بخوانید: مالک استقلال خوزستان تغییر می‌کند؟ / سرمربیگری مرفاوی روی هوا


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.