سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش رسالت ما در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

همایش «رسالت ما در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همایش مسئولین ستادهای هماهنگی و اجرایی، اعضای کارگروه‌ها و سایر دست‌اندرکاران ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری با عنوان «رسالت ما در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی»  در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان در شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، حجت الاسلام ناصر رفیعی استاد حوزه و دانشگاه، و جمعی از مسئولین استانی در این گردهمایی حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این برنامه، با بیان اینکه به فضل پروردگار، انقلاب اسلامی ایران به مرز چهل سالگی رسیده و روز به روز شاهد پیشرفت آن هستیم گفت: مهمترین رسالت و تکلیف مردم و مسئولان در برهه کنونی، صیانت از این انقلاب شکوهمند است.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام با اشاره به شرایط کنونی کشور و وجود مشکلات و تنگناهای اقتصادی در جامعه افزود: مردم با ایستادگی و حمایت خود، انقلاب اسلامی را به چهل سالگی رساندند و مسئولان هم باید با توجه به خواسته‌های آنان و ایجاد اعتماد و همبستگی، مسیر رشد و بالندگی کشور را هموار کنند.

حجت الاسلام ناصر رفیعی استاد حوزه و دانشگاه هم در این همایش به بیان وظایف و رسالت مردم و مسئولان برای حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت: وحدت و همدلی، اعتدال و عقلانیت، تقویت مبانی، دشمن شناسی، حفظ نشاط انقلابی، تقویت روحیه قناعت، شایسته سالاری و آسیب شناسی را از این وظایف برشمرد.

در پایان این همایش به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، از دست اندرکاران مراسم بزرگداشت مناسبت‌های انقلاب اسلامی در استان تجلیل گردید.

انتهای پیام/ف

صیانت از انقلاب اسلامی مهمترین رسالت مردم و مسئولان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.