سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت استان خراسان رضوی:

بوکس ایران نیازمند برگزاری نشست های هم اندیشی است

حسین صاحبی گفت : اولین  نشست هم اندیشی روسای بوکس هیئت استان های کشور به میزبانی استان خراسان رضوی در شهر مشهد برگزا شد.

حسین صاحبی رئیس هیئت استان خراسان رضوی در گفتگو خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت :به مدت دو روز نشستی  تحت عنوان روسای هیئت استان کشور به میزبانی استان خراسان رضوی در شهر مشهد برگزار شد. موضوعات پورتال سازمانی ، رونمایی از سند راهبردی فدراسیون  بوکس جمهوری اسلامی در این نشست مطرح شد. این برنامه با حضور اکثریت روسای هیئت استانی برگزار شد و چشم اندازی که فدراسیون بوکس در طول چهار سال  درنظر دارد را بیان و بررسی شد.

صاحبی بیان کرد :تاکنون نشست های هیئت های استانی بوکس به شکل منسجم برگزار نشده است . این نشست برای اولین بار یک همایش  هم اندیشی  با حضور روسای هیئت های استانی برگزار شد  . به طور حتم نتیجه این نشست بستگی به وحدت بوکس کشور دارد . برگزاری نشست های منسجم می تواند بر روند بوکس کشور تاثیر داشته باشد .

او گفت :فعالیت هایی که تحت عنوان نشست  در استان ها برگزار می شود، مورد توجه اداره ورزش و جوانان آن استان قرار می گیرد و در سهم بودجه ای که وزارت ورزش و جوانان  به آن ها اختصاص می دهد تاثیر دارد. هیئت استان هایی  که بودجه مالی خوبی داشته باشند می تواند فعالیت هایی را که  برای ارتقا نیاز دارد را به راحتی انجام دهد . بوکس ایران نیازمند برگزاری نشست های هم اندیشی است.

صاحبی در پایان بیان کرد : امیدوارم کاروان اعزامی ایران در سه وزن اعزامی بتواند با مدال های رنگی به کشور بازگردد.


بیشتر بخوانید:شرایط ملی پوشان بوکس برای مسابقات آسیایی خوب است


انتهای پیام/

اظهارات رئیس هیئت بوکس استان خراسان رضوی درباره اولین نشست هم اندیشی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.