سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسارت ۱۰ میلیاردی سیل به مزارع مانه و سملقان

فرماندار مانه و سملقان گفت: جاری شدن سیل روز گذشته ۱۰ میلیارد ریال به بخش کشاورزی و عشایری شهرستان مانه و سملقان خسارت وارد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ غلامرضا عوض زاده فرماندار شهرستان مانه و سملقان با بیان اینکه بیشترین خسارت این شهرستان در بخش مانه بوده است، گفت: روستا‌های عشق آباد، آغمزار، محمد آباد، قسطی، گزآباد، قلعه بی و قره آقاج از توابع بخش مانه خسارت دیده اند.

وی افزود: در بخش کشاورزی مزارع پنبه در سطح ۳۵۰ هکتار ۲۰ تا ۱۰۰ درصد و صیفی جات نیز ۱۲۰ هکتار خسارت وارد شده که میزان برآورد آن ۸ میلیارد ریال بوده است.

عوض زاده اظهار کرد: عشایری که در بخش مرکزی شهرستان مانه و سملقان ساکن هستند در روستای عزیزآباد، قره میدان و تعدادی در بخش سملقان نیز از سیل دیروز در امان نبودند.

فرماندار مانه و سملقان افزود: بر اثر جاری شدن سیل دو چادر تخریب و تعداد ۱۵ چادر نیز بر اثر طوفان از بین رفت که دو تیم امداد و نجات به این قشر خدمات ارائه می‌دهد، تعداد دو چادر و ۱۰ پتو در بین آن‌ها توزیع شده است.

وی در ادامه میزان برآورد خسارت در بخش عشایر را ۲ میلیارد ریال عنوان کرد.

گفتنی است: شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه و سملقان و با ۶ هزار متر مربع به عنوان پروسعت‌ترین شهرستان استان خراسان شمالی محسوب می‌شود.

انتهای پیام / ب

خسارت بارش‌های رگباری و جاری شدن سیلاب در مانه و سملقان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.