سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی طرح‌های صنایع تبدیلی خراسان شمالی به بانک

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: در سال جاری ۲۲ طرح تبدیلی استان برای پرداخت تسهیلات به بانک معرفی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛  جلیل رمضانی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان این که از ابتدای امسال تاکنون ۲۲ طرح تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان برای پرداخت تسهیلات به بانک معرفی شده است ، افزود: انواع صنایع صیفی جات ، فرآوری پسته ، بسته بندی بذر و خشکبار ، گل زعفران ، عسل ، میوه و گیاهان دارویی و خیار شور از جمله این طرح‌ها است.
وی گفت: هم اکنون برای جذب حدود ۷۲۰ هزار تن محصولات خام زراعی ، باغی و دامی توسط ۷۵ واحد کارخانه صنایع تبدیلی و نگهداری خراسان شمالی ظرفیت سازی شده است.
رمضانی اظهار کرد: از مجموع طرح‌ها ۱۴ مورد از محل اشتغال پایدار روستایی به مبلغ ۱۹۶ میلیارد و ۱۳۸ میلیون ریال، ۶ طرح از محل اشتغال فراگیر به مبلغ ۳۶ میلیارد و ۲۶۱ میلیون ریال و دو طرح از محل صندوق توسعه ملی به مبلغ ۵۲ میلیارد ریال می‌باشد.
گفتنی است: خراسان شمالی سالانه افزون بر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن محصول زراعی و کشاورزی تولید می‌شود که این میزان تولید محصول نیاز زیادی به صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی دارد.
انتهای پیام / ب / ایرنا


ارائه تسهیلات به صنایع تبدیلی و غذایی جهاد کشاورزی خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.