سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۳۵ قبضه اسلحه در لرستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: ۳۵ قبضه اسلحه امسال از متخلفان زیست محیطی در این استان کشف و ۲۹۹ نفر در این ارتباط دستگیر شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛مهردادفتحی بیرانوندمدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: ۳۵ قبضه اسلحه امسال از متخلفان زیست محیطی در این استان کشف و ۲۹۹ نفر در این ارتباط دستگیر شدند.

فتحی بیرانوند گفت:۹ قبضه از اسلحه‌ای کشف شده غیرمجاز، ۲۴ قبضه سلاح مجاز و ۲ قبضه سلاح جنگی بوده که از متخلفان زیست محیطی کشف و ضبط شد.


وی افزود: در مجموع هفت قبضه سلاح ساچمه زنی، ۲ قبضه کلاشینکف، ۲ قبضه کلت، ۲۱ قبضه سلاح ساچمه زنی، ۲ قبضه گلوله زنی، یک قبضه سلاح بادی در این استان از متخلفان امسال ضبط شده است.


وی اظهار داشت: مجموع تخلفات ثبت شده در این مدت ۲۷۴ مورد بوده و کل خسارت وارد شده به طبیعت استان نیز یک میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال برآورد شده است.


وی تصریح کرد : از متخلفین ۱۲۶ تور ماهیگیری، ۳۲ قلاب، سه تور پرنده گیری، ۱۰ قفس، ۱۲۹ فشنگ ساچمه زنی، سه دوربین چشمی، ۲ موتور برق نیز کشف و ضبط شده است.


فتحی بیرانوند ادامه داد: ۴۷ مورد صید غیرمجاز آبزیان، ۶ مورد شکار پرندگان غیرمجاز، ۹ مورد شکار غیرمجاز پستانداران، ۹ مورد زنده گیری پرندگان، چهار مورد زنده گیری پستانداران، ۵۷ مورد شروع به شکار وصید و هشت مورد نگهداری و خرید و فروش حیات وحش در این مدت به ثبت رسیده است.

 

انتهای پیام/ب

 

۳۵ قبضه اسلحه از متخلفان زیست محیطی در لرستان کشف شد

برچسب ها: محیط زیست ، قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.