سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همبازی سامان قدوس در استقلال/قرارداد تبریزی امضا شد

مدیران تیم فوتبال استقلال قصد دارند با قراردادی ۳ ساله، الحاجی گرو را به خدمت بگیرند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ الحاجی گرو مهاجم نیجریه‌ای که با سامان قدوس در لیگ سوئد همبازی بوده است امشب «دوشنبه» در تهران حاضر می‌شود تا مذاکرات نهایى با مدیران باشگاه استقلال را انجام دهد.

گفتنی است قرارداد الحاجی گرو با استقلال ۲ یا ۳ ساله است.

الحاجى گرو پس از حضور در تهران براى انجام تست هاى پزشکى نیز در ایفمارک حاضر مى شود.

با توجه به جدایى مامه تیام، مدیران باشگاه استقلال با جذب مرتضی تبریزى و به خدمت گرفتن الحاجى تلاش می کنند تا خط حمله آبی پوشان پایتخت را تقویت کنند.

زمان حضور طارق در تهران مشخص شد

همام طارق بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال که در حال حاضر در عراق حضور دارد، تا پایان هفته جارى در تهران حاضر می‌شود. طارق پس از انجام تست هاى پزشکى کار خود را در استقلال آغاز کند.

این بازیکن در هفته سوم رقابت هاى لیگ برتر نمى تواند استقلال را مقابل تراکتورسازى همراهى کند.


بیشتر بخوانید: رونمایى از جانشین تیام در استقلال


بازگشت دوباره مربى بدنساز آلمانى به استقلال

فلیپ در اردوى خارج از کشور استقلال حضور داشت. این مربى پس از پایان کارش راهى آلمان شد تا در صورت نیاز دوباره به استقلال باز گردد.

شنیده می‌شود مدیران استقلال قرارداد فیلیپ را به زودی برای او ارسال مى کنند تا وى هر چه زودتر به تمرینات اضافه شود.

راننده وینفرد شفر تغییر کرد

وینفرد شفر با یک خودروى چینى در محل تمرین استقلال حاضر می‌شد و با هماهنگى مدیران باشگاه راننده جدید در اختیار سرمربى تیم فوتبال استقلال قرار گرفت که خودروى او چینى نیست.

زمان تمرین امروز استقلال

طبق صلاحدید شفر، بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز عصر ساعت ١٨:٣٠ در یک نوبت تمرینات خود را در زمین صنایع دفاع برگزار مى کنند.

اتمام پروانه کار ٣ بازیکن خارجى در استقلال

بویان، جپاروف و تیام سه بازیکنى هستند که زمان پروانه کار آن‌ها به اتمام رسیده است.

براى حضور تیام و بویان در استقلال پروانه کار آن‌ها تمدید نشده و مدیران استقلال نام این ٣ بازیکن را هم از لیست آسیایى خارج کردند تا قطعا حضور آن‌ها در جمع آبى پوشان منتفى باشد.

در جلسه فتحی و آذری، قرارداد انتقال تبریزی قطعی شد

با حضور سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در محل باشگاه استقلال قرارداد انتقال قطعی و رسمی مرتضی تبریزی میان ۲ باشگاه استقلال و ذوب آهن امضا شد.

در این جلسه که با حضور امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه، علی خطیر معاون ورزشی و سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن برگزار شد، طرفین قرارداد انتقال قطعی این بازیکن را امضا کردند.

تکذیب کمک ۱۵ میلیاردی وزارت ورزش به باشگاه استقلال

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به خبر کمک مالی وزارت ورزش و جوانان به باشگاه استقلال واکنش نشان داد و اعلام کرد وزارت ورزش و جوانان هیچ پرداختی به باشگاه استقلال نداشته است. وزارت ورزش و جوانان همواره به صورت معنوی از باشگاه استقلال حمایت کرده اند، اما بر اساس قانون نمیتوانند هیچ گونه مبلغی به صورت مستقیم و غیر مستقیم به باشگاه پرداخت کنند.

آى تى سى نیومایر صادر شد

نیومایر بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال با صدور آى تى سى مى تواند در هفته سوم رقابت هاى لیگ برتر تیم جدیدش را مقابل تراکتورسازى همراهى کند.

استقلالى ها منتظر آى تى سى طارق همام

با توجه به عقد قرارداد طارق همام با باشگاه استقلال در حال حاضر مديران آبى پوش در صدد هستند تا آى تى سى همام صادر تا از او حضور اين بازيكن بهره ببرند.

ليست آسيايى استقلال ارسال شد

مديران باشگاه استقلال ليست آسيايى اين تيم را تكميل و به فدراسيون فوتبال ارسال كردند.

استقلالى ها همچنين مى توانند در صورت جذب بازيكن جديد در ليست خود تغييراتى انجام دهند.

توافق استقلال و الحاجى

با توجه به صحبت هاى اوليه ميان مديران باشگاه استقلال و الحاجى توافقات اوليه حاصل شده و در اين ميان مهاجم نيجريه اى فقط يك امضا با آبى ها فاصله دارد . اين بازيكن امشب پس از ورود به ايران مذاكراتى خواهد داشت و در نهايت قرارداد نهايى الحاجى پس از تست پزشكى امضا مى شود . با اين وجود انتقال الحاجى به استقلال قطعى است.

گزينه استقلال وارد ايران شد

الحاجى گزينه مورد نظر استقلالى ها دقايقى پيش وارد ايران شد.بازيكن ٢٤ ساله نيجريه اى با ورود به ايران فردا راهى ايفمارك مى شود تا پس از آن قرارداد خود را به طور رسمى با استقلالى ها امضا كند

انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.