معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: تا این لحظه شفر صحبتی در مورد این پیشنهاد با ما نکرده است و البته از طرف فدراسیون فوتبال عراق هم درخواستی بابت شفر نداشتیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال  در گفت و گو با رادیو درباره خبری که درخصوص ابراز تمایل شفر به سرمربیگری در عراق گفت: تا این لحظه شفر صحبتی در مورد این پیشنهاد با ما نکرده است. ما این خبر رسانه قطری را تکذیب کردیم. شفر قرارداد دو ساله با باشگاه دارد و اینکه یک مربی در سطح شفر با تجربه و تخصص او از باشگاه‌ها یا تیم‌های ملی پیشنهاد داشته باشد، عجیب نیست. از طرف فدراسیون فوتبال عراق هم درخواستی بابت شفر نداشتیم. مطمئنم شفر اینقدر مربی حرفه‌ای است که اگر پیشنهادی داشته باشد، به باشگاه اعلام می‌کند که تاکنون از طرف او و فدراسیون فوتبال عراق، چیزی در این خصوص به ما گفته نشده است.

خطیر در پاسخ به سوالی درباره محکم بودن قرارداد شفر و عدم وجود بندهای مختلف برای جدایی از استقلال خاطر نشان کرد:  فکر می‌کنم شفر اینقدر از لحاظ فنی و اخلاقی، خوب است که با او به مشکلی برنمی‌خوریم.

شفر درخواست جذب یک فوروارد مرکزی به جای تیام داشته است

او درباره نقل و انتقالات باشگاه استقلال ادامه داد: بازیکنانی که قرار است جذب شوند باید توسط سرمربی باید به باشگاه اعلام شوند. شفر درخواست جذب یک فوروارد مرکزی به جای تیام داشته است و دو سه پیشنهاد از بازیکنانی که فیلم بازی هایشان را تماشا کرده است، به باشگاه ارائه کرد. ما با این چند بازیکن مذاکره خواهیم کرد و اگر نهایی شود، به هواداران می گوییم. به علاوه این گزینه‌ها خارجی هستند.

خطیر درباره جذب عارف غلامی مدافع سپاهان افزود: این خبر را از طریق رسانه‌ها شنیدم و هیچ مذاکره رسمی در این باره نداشتیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره نحوه پرداخت مبلغ رضایت‌نامه تبریزی بیان کرد: من از جزئیات نحوه پرداخت اطلاع ندارم، اما از فتحی شنیدم که با ذوب‌آهن توافق شده که این مبلغ در 3 قسط پرداخت شود.

او درباره تیام اظهار کرد: از زمانی که کارمان را آغاز کردیم، چند بازیکن داشتیم که با باشگاه قرارداد داشتند که قصد داشتند از باشگاه جدا شوند و در تمرینات حضور نیافتند. ما ابتدا به بازیکن نامه‌ای ارسال کردیم و گفتیم شما با باشگاه قرارداد دارید و یادآوری کردیم که اگر در تمرینات حاضر نشود، جریمه خواهد شد.

از طریق رسانه های متوجه انعقاد قرارداد میان عجمان و تیام شدیم

خطیر اضافه کرد: در صورت جذب بازیکن تحت قرارداد با ما توسط یک باشگاه، مطابق بند 18 نقل و انتقالات فیفا هم خود بازیکن و هم باشگاه مورد نظر محروم خواهد شد. اگر بازیکنی واقعاً قصد جدایی از باشگاه را دارد، باید باشگاه جدید خود را به ما معرفی کند تا با این باشگاه مذاکره کنیم. ما از طریق رسانه‌ها متوجه قصد تیام برای انعقاد قرارداد با باشگاه عجمان شدیم و از این باشگاه خواستیم که این کار را نکند و ابتدا با باشگاه استقلال مذاکره کند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درخصوص وضعیت صدور ITC نیومایر بازیکن جدید استقلالی ها اظهار کرد: درخواست صدور ITC را دادیم و این درخواست باید از طریق فدراسیون فوتبال ایران به فدراسیون فوتبال ترکیه و سپس باشگاه قبلی نیومایر فرستاده شود. تاکنون جوابی در این خصوص دریافت نکردیم، اما چون نیومایر بازیکن آزاد بوده، فکر می‌کنم مشکلی در این خصوص نخواهیم داشت.

او در واکنش به این سوال  که آیا ممکن است نیومایر مقابل تراکتورسازی به میدان برود افزود: این اتفاق حتماً با نظر سرمربی اتفاق می‌افتد.

خطیر در پاسخ به این سوال که باشگاه استقلال چه مبلغی از فروش  مجید حسینی به دست آورده است گفت: فتحی قبلاً در این خصوص گفته که مبلغ 600 هزار دلار برای انتقال حسینی به توافق رسیدیم. همچنین اگر این بازیکن از ترابوزان ترانسفر شود، 20 درصد از مبلغ انتقال این بازیکن به باشگاه استقلال می‌رسد.فتحی  برای امضای قرارداد سه جانبه میان باشگاه‌های استقلال و ترابوزان و مجید حسینی در ترکیه حضور دارد و دریافت مبلغ رضایت‌نامه را پیگیری می‌کند. مشکلی که داریم، این است که باشگاه ترابوزان نمی‌تواند به ایران پول منتقل کند.


بیشتر بخوانید: ابراز تمایل شفر برای هدایت تیم ملی فوتبال عراق


انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار